توصیه «پژمان بازغی» به تماشاگران فیلم «ناهید»

«پژمان بازغی» گفت: لطفا تلفن‌های همراه خود را خاموش و تا پایان اکران فیلم صندلی‌ها را ترک نکنید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، اکران اولین فیلم بخش نگاه نو «ناهید» با بیست دقیقه تاخیر آغاز شد.
 
از عوامل این فیلم، «بیژن امکانیان» تهیه کننده، «آیدا پناهنده» کارگردان، «ساره بیات»، «پژمان بازغی» و «نوید محمدزاده» بازیگران در سالن حضور پیدا کردند.
 
«آیدا پناهنده» خطاب به حاضران گفت: به شما عزیزان خوش آمد می‌گویم، انتظار داشتم که استقبال بهتری از فیلم «ناهید» به عمل آید. از تمام مسئولان و برنامه‌ریزان جشنواره‌ سی و سوم فجر تشکر می‌کنم که فیلم ما در همه‌ زمینه‌ها اولین فیلم بوده است.
 
در برنامه‌ «یک فیلم یک سلام» و همچنین اکران فیلم‌های نگاه نو، ما فیلم اول بودیم و نتیجه‌اش هم می‌تواند صندلی‌های خالی و یا حضور پرشور شما در سالن باشد.
 
«ساره بیات» بازیگر این فیلم در ادامه‌ گفت: امیدوارم که مخاطبان فیلم «ناهید» را دوست داشته باشند.
 
«بیژن امکانیان» تهیه کننده‌ فیلم ناهید پس از سلام  گفت: امیدوارم اول بودن فیلم «ناهید» آن را با مشکل روبرو نکند. معمولا جشنواره‌های فجر مشکلاتی از لحاظ صدا، تصویر و نور دارند که از خدا می‌خواهم این مشکلات گریبان فیلم «ناهید» را نگیرد.
 
وی در ادامه افزود: فیلم «ناهید» مفهوم خوبی دارد که مطمئنا مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند.
 
«پژمان بازغی» در پایان مراسم معرفی فیلم «ناهید» گفت: دو خواهش از تمام حاضران در سالن دارم؛ یک لطفا موبایل‌های خود را خاموش کنید و وای‌فای رایگان سالن شما را وسوسه به روشن نگه داشتن‌ تلفن‌های همراه‌تان نکند؛ و دوم، اگر حتی از فیلم خوشتان نیامد هم تا انتهای فیلم سالن را ترک نکنید و با خالی نکردن صندلی‌هایتان به عوامل فیلم احترام بگذارید.
 
نوید محمدزاده نیز  گفت: تا این لحظه منتظر دوستانم هستم که با آمدن به سالن مرا خوشحال کنند. از همه‌ی شما تشکر و شما را به دیدن فیلم «ناهید» دعوت می‌کنم.
 
انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار