رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

حماسه 19 بهمن سال 57 ابهت رژیم طاغوت را شکست

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی صفت گفت: حرکت حماسی کارکنان نیروی هوایی ارتش در روز ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ ابهت رژیم طاغوت را شکست و موجب تسریع پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حماسه 19 بهمن سال 57 ابهت رژیم طاغوت را شکستبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل‌از روابط عمومی نهاجا، همزمان با آغازین روز ایام‌الله دهه مبارکه فجر، حجت‌الاسلام والمسلمین "احمد جلیلی‌صفت" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با معاونین، مدیران و کارکنان این اداره دیدار کرد.  
 
وی در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: شاید در سال ۴۲ که پایه گذاری انقلاب اسلامی از آن سال صورت گرفت، کسی تصور پیروزی انقلاب را نمی‌کرد ولی امام خمینی(ره) با آن بصیرت خداییشان به پیروزی این حرکت یقین داشتند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی صفت به مقایسه ویژگی انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها پرداخت و افزود: ویژگی بارز این انقلاب که باعث ماندگاری و تداوم آن نیز شده است، استواری نقلاب اسلامی ایران بر پایه آموزه‌های دینی و وجود یک رهبر متعهد، مقتدر و شجاع که یک تنه در مقابل استکبار جهانی ایستاد، است.  
 
وی اظهار داشت: دیگر ویژگی بارز انقلاب اسلامی ایران، مردم همیشه بیدار و در صحنه‌اند.
 
رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ادامه داد: بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) در آن شرایط حساس یک حرکت حماسی و جهادی بود، چرا که اگر انقلاب در روز ۲۲ بهمن به پیروزی نمی‌رسید قطعا همه آن کسانی که با امام بیعت کرده بودند به شهادت می‌رسیدند.  
 
وی بیان کرد: نیروی هوایی یک نیروی خوشنام در بین مردم است که جایگاه ویژه‌ای نیز بین آن‌ها دارد، چرا که این نیرو در جریان پیروزی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس نیروی پیشتاز بوده و حماسه‌های ماندگاری را خلق کرده است.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی صفت اظهارداشت: دشمن با تحمیل جنگ به ایران قصد داشت در یک هفته پایتخت کشور عزیزمان را اشغال کند اما پایمردی، ایثار و شهامت خلبانان تیزپرواز و کارکنان نیروی هوایی مانع از تعبیر این رویای آن‌ها شد.  
 
وی افزود: هم اکنون ما در اوج قدرت هستیم و اجازه هیچ گونه تعرض و خیال باطل را به دشمن نخواهیم داد که دشمن نیز از این موضوع با خبر است.  
 
رییس اداره عقیدتی سیاسی با تاکید بر اینکه جنگ سخت هزینه بالایی دارد خاطرنشان کرد: دشمن از آموزه‌های دینی و جوانان ما سیلی خورده و به همین خاطر آن‌ها را هدف قرار داده و قصد دارد با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، جوانان را به انحراف بکشاند.  
 
وی در پایان افزود: باید همواره در مقابل دشمن هوشیاری خود را حفظ کنیم و برنامه ریزی آگاهانه در مقابله با این تهدیدات داشته باشیم.  
 
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از کارکنانی که در سال ۱۳۹۳ بازنشسته شده بودند با اهداء هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار