کارشناس مرکز امور قرانی سازمان اوقاف وامور خیریه خبر داد:

برگزاری آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم 16بهمن ماه /200هزار نفر در مرحله استانی و شهرستانی شرکت کردند

مرحله مقدماتی مسابقه رشته مفاهیم تخصصی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 16 بهمن ماه در قم برگزارخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،حجت الاسلام سید مسعود میریان کارشناس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه با اشاره به برگزاری ازمون تخصصی مفاهیم قران کریم اظهار کرد:آزمون مفاهیم قرآنی با حضور 50 نفر از برادران و 80 تن از خواهران برگزیده از میان 200هزار شرکت کننده مرحله شهرستانی و استانی روزهای 16 و 17 بهمن در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

وی افزود:نفرات برگزیده مرحله استانی موظفند در روز 16 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در جلسه آموزش مبانی مفاهیم قرآن کریم در مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف در شهر قم شرکت کنند.

حجت الاسلام میریان تصریح کرد:مسابقه مفاهیم روز 17 بهمن از ساعت 30/9 تا 12 به صورت کتبی و در قالب  75 سوال تستی و هفت سوال تشریحی برگزار خواهد شد.

وی در ادمه عنوان کرد: 10 نفر از برگزیدگان خواهر و برادر به مرحله نهایی و پایانی مسابقات راه خواهند یافت که به صورت شفاهی و همزمان با سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهر تبریز به رقابت خواهند پرداخت.

میریان تصریح کرد: از بین متسابقین 10 نفر اقا و خانم انتخاب و به عنوان نفرات اول تا پنجم سراسر کشور معرفی خواهند شد.

کارشناس مرکز امور قرانی سازمان اوقاف وامور خیریه افزود: به نفرات برگزیده مفاهیم قرانی سی وهفتمین دوره مسابقات سراسری قران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت:این دوره از مسابقات چهارمین دوره ای است که مرحله نهایی و کشوری آن به صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود و متسابقین در سالن اصلی مسابقات به پاسخگویی به سوالات به صورت شفاهی اقدام خواهند کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: ازمون ، قران ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.