پلیس راهنمایی و رانندگی با افزایش گشت های موتوری و خودرویی به روان سازی ترافیک پرداخته و مأموران گشت نامحسوس در رصد حوزه خود پس از مشاهده خودروی پژو 405 که با سرعت بالا و حرکات مارپیچ امنیت شهروندان را به خطر انداخته بود با فرمان ایست آن را متوقف کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با افزایش گشت‌های موتوری و خودرویی به روان سازی ترافیک پرداخته و مأموران گشت نامحسوس در رصد حوزه خود پس از مشاهده خودروی پژو 405 که با سرعت بالا و حرکات مارپیچ امنیت شهروندان را به خطر انداخته بود با فرمان ایست آن را متوقف کردند.
 
سرهنگ گرایلی افزود: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودرو 60 میلیون ریال خلافی دارد و عمده تخلفات راننده این خودرو تجاوز از سرعت مجاز، استفاده از تلفن همراه و توقف در ایستگاه های وسائل نقلیه عمومی است.
 
وی با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت: در ادامه طرح های برخورد با وسائل نقلیه متخلف ماموران پلیس شهرستان گناباد در طرحی دو روزه 58 دستگاه موتور سیکلت متخلف را توقیف کردند.
 
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: در طرحی دیگر مأموران پلیس شهرستان جغتای نیز 42 دستگاه موتور سیکلت و 4 دستگاه خودروی متخلف را توقیف کردند.
 
وی سرعت و سبقت غیرمجاز، نداشتن گواهینامه و مدارک خودرو را از دلایل اصلی توقیف وسائل نقلیه عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ز

برچسب ها: مشهد ، پلیس ، خلاف ، خودرو ، پژو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.