"مولی وایت" سیاست‌مدار جمهوری‌خواه از کارمندانش درخواست کرد از مسلمانان بخواهند سوگند وفاداری به آمریکا و قوانین این کشور یاد کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "پرس تی‌وی"، "مولی وایت" سیاست‌مدار جمهوری‌خواه از کارمندانش درخواست کرد از مسلمانان بخواهند سوگند وفاداری یاد کنند.

سیاست‌مدار آمریکایی به دلیل اقداماتش علیه مسلمانان مورد انتقاد قرار گرفت

سیاست‌مدار یاد شده به دلیل آموزش به کارمندانش برای درخواست سوگند وفاداری از مسلمانان و استفاده از پرچم اسرائیل در دفتر کارش مورد انتقاد قرار گرفته است.

"وایت" در صفحه فیسبوک خود دستورالعملی را برای کارمندانش قرار داد تا آن را در قبال بازدیدکنندگانی که روز گردهمایی مسلمانان تگزاس را جشن می‌گرفتند به کار گیرند.

او در صفحۀ فیسبوک خود طی پیامی عنوان کرد: "من روی میز پذیرش دفتر کارم پرچم اسرائیل را قرار دادم و همچنین دستورالعمل‌هایی را برای کارمندانم گذاشتم که طی آن از آنها خواستم از نمایندگان جامعۀ مسلمانان بخواهند تا از گروه‌های تروریستی اسلامی اعلام برائت کنند و به طور عمومی وفاداری خود به آمریکا و قوانین ما را اعلام دارند. خواهیم دید که آنها چه مدتی در دفتر کار من می‌مانند."

این رویداد در عمارت ایالتی "آستین" و توسط بخش شورای روابط آمریکایی‌-اسلامی تگزاس سازمان‌دهی شده بود.

سازمان‌دهندگان این رویداد با زیر سوال بردن اصول اخلاقی اقدامات وایت، طی نامه‌ای از "جان استرائوس" سخنگوی تگزاس خواست تا در مورد این مسئله انتقاد کند.


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار