دایی تقی:

ضرب و شتم از سوی عربدوست‌ ناباورانه نبود/من مقصر‌ نتیجه‌ حاصله نبودم

داور بین‌المللی‌ واترپلو کشورمان گفت: در بازی میان تیم‌های شهید شهبازی‌ زنجان و فولاد سپاهان من تنها داور میدان نبودم‌ که مقصر نتیجه‌ حاصله باشم.

ضرب و شتم از سوی عربدوست‌ ناباورانه نبود/من مقصر‌ نتیجه‌ حاصله نبودمحامد دایی تقی‌ داور بین‌المللی‌ واترپلو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در یک بازی واترپلو علاوه بر داوران مسابقه ناظر‌ هم حضور دارد و وی باید تشخیص‌ دهد که چه کسی اشتباه کرده است نه آن که افراد و کادر فنی‌ تیم‌ها برای خود در  خصوص‌ سوت‌های زده شده داور قضاوت کنند.
 
وی تصریح کرد: اکبر عبربدوست‌ سرمربی تیم واترپلو‌ شهید شهبازی‌ زنجان بعد از بازی طبق قانون کارت قرمز گرفت و پس از آن به سمت من حمله ور شد و من را مورد ضرب و شتم قرار داد. این مربی در مورد موضوع‌ اعتراض به داور مسابقه دار است حتی چند سال قبل در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که کویت برگزار شد به نشان اعتراض‌ به داوری شاگردانش را آب بیرون کشید بود نزدیک بود این حرکت وی باعث تحریم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران شود که  با وساطت‌ افراد مشکل حل شد.
 
وی خاطر نشان کرد: در این دیدار مسعود رضوانی دیگر داور بین‌المللی‌ واترپلو هم قضاوت را بر عهده داشت بازی تا کوارتر چهارم‌ روان و بدون مشکل‌پیش می‌رفت اما چهار الی‌ پنج دقیقه پایان دیدار عربدوست نتوانست تیمش را درست مدیریت کند و نتیجه  تساوی حاصل شد و این مساله وی را به شدت ناراحت کرد و عامل اصلی گل خوردن تیمش را به قضاوت من ربط داد.
 
داور بین‌المللی واترپلو کشورمان در ادامه یادآور شد: نمی‌گویم من کاملاً درست قضاوت کردم چون من هم انسان هستم و جای اشتباه دارم ولی تمام پنالتی‌ها طبق نظر ناظر گرفته شد و هیچ گونه مشکل فنی از نظر قضاوت در آن نبود. اما عربدوست با حرکت غیر اخلاقی خود پس از پایان بازی مشکل آفرینی کرد.

دایی تقی در خصوص علت نشان دادن کارت قرمز به مربی تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان اظهار داشت: طبق قانون حاکم در رشته واترپلو داور می‌تواند تا یک ساعت پس از پایان بازی از کارت‌‌های خود مقابل متخطیان استفاده کند، این قانون به خاطر جلوگیری از حواشی بعد از مسابقه تصویب شده است. من هم وقتی بعد از زدن سوت پایان بازی با اهانت‌های عربدوست مواجه شدم به وی کارت قرمز نشان دادم که این مربی اقدام به ضرب و شتم کرد و به تبعش تماشاگران وارد استخر شده و فضا متشنج شد.

وی ضمن اشاره به میزبانی نامناسب زنجانی‌ها گفت: زنجان از نظر میزبانی مشکل دارد در حین مسابقه از حضور پزشک و مأمور انتظامی در استخر خبری نبود و این موضوع به خصوص عدم حضور ماموران نیروی انتظامی مشکل ساز شد. به همین خاطر بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی با پا در میانی خود عربدوست را به آرامش دعوت کردند.

دیدار تیمهای شهید شهبازی زنجان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته اول مرحله پلی اف لیگ برتر واترپلو با نتیجه 9 بر 9 خاتمه یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار