سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان با به پایان رسیدن اردوی آماده سازی این تیم گفت: در این اردو بازیکنان با انگیزه بالایی تمرینات خود را پیگیری کردند.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان گفت: اردوی آماده سازی که از پنجم بهمن ماه به مدت 5 روز در آکادمی ملی فوتبال و با هدف انتخاب بازیکنان و ارزیابی آنها بود. چرا که یکسری از بازیکنان در تیم ملی جوانان بودند و در شرایط خوبی قرار دارند و تعدادی دیگر از بازیکنان، نفراتی هستند که در بازیهای لیگ برتر جوانان آنها را شناسایی کرده و به اردوی تدارکاتی دعوت می کنیم تا به طور کامل زیر نظر داشته باشیم.

وی افزود: طبق برنامه در پایان هر اردو، مسابقه دوستانه ای را برگزار می کنیم و با دو ترکیب متفاوت بازیکنان را زیر نظر داریم. یکی از اهداف اصلی ما برای برگزاری بازی‌های دوستانه ایجاد انگیزه و رقابت بین بازیکنان است تا بتوانیم برترین ها را شناسایی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره دیدار دوستانه این تیم با تیم ملی دانشجویان گفت: تیم ملی دانشجویان خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کند و تمرینات خود را چند ماهی است که پیگیری می کند. طبق توافقی که با سرمربی این تیم صورت گرفت قرار شد تا بازیکنان را با دو ترکیب متفاوت به زمین بفرستیم. در نیمه نخست ترکیب اول تیم ملی جوانان یعنی بازیکنان که از گذشته در تیم ملی جوانان نیز حضور داشتند به زمین رفته و نتیجه نیمه اول یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم بازیکنانی را به زمین فرستادیم که در مسابقات لیگ آنها را زیر نظر داشته و به عنوان بازیکن مستعد به اردو دعوت شده بودند که در نهایت نتیجه نیمه دوم یک بر صفر به سود تیم ملی دانشجویان به پایان رسید.

وی درادامه بیان کرد: بازی پایاپایی را از بازیکنان هر دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان نکات تاکتیکی در تمرینات اجرا شده بود را به طور کامل انجام دادند. ضمن اینکه مرتضی محصص به همراه افشین پیروانی این بازی را زیر نظر داشته و نکات فنی مختلفی را مطرح کردند.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: امروز به مازندران صفر خواهیم کرد و سه شنبه نیز به اهواز می رویم تا بازی‌های لیگ جوانان را زیر نظر بگیریم و بازیکنان مستعد را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. ایران دارای پناتسیل بالایی است و امیدوارم مربیان همچون گذشته با حمایت و معرفی بازیکنان خود به ما، تیم ملی جوانان را کمک کنند تا شاکله و ترکیب خوبی را برای مسابقات در اختیار داشته باشیم. ضمن اینکه از تمامی مربیان و کارشناسان می خواهم هر بازیکنی که قابلیت فنی بالایی دارد را به ما معرفی کنند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار