تقدیر از نفرات برتر مسابقات شنا بانوان دومین المپیاد ورزشی

مسابقات شنا بانوان‌ با حضور 69 شرکت کننده در ورزشگاه شهید دستجردی‌ برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

تقدیر از نفرات برتر مسابقات شنا بانوان دومین المپیاد ورزشیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رشته شنا یکی از رشته‌های ورزشی دومین المپیاد ورزشی پیشکسوتان است که در سه رشته قورباغه، کرال پشت‌ و کرال سینه با حضور 96 نفر از بانوان ورزشکار برگزار شد و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.
 
بر این اساس در رشته قورباغه‌ و در رده سنی‌ زیر 56 سال زهرا صالحی، روزیه‌ زنجانی و جمیله‌ اصانلو‌ و در رده سنی بالای 57 سال طاهره حدادی، زهرا قاضی‌ مرادی و مریم‌ حاج موسی به ترتیب  مقام اول تا سوم این مسابقات را بدست ‌آوردند.
 
در رشته کرال‌ پشت نیز در رده سنی 58 سال معصومه شیری، پوران سرکاوه و سید طاهره‌مهدوی و در رده سنی بالای 59 سال  فاطمه زیرک،‌نادره رزمی نیا و حاجیه‌ هماصف موفق‌ به کسب مقام‌برتر‌ در این رشته ورزشی شدند.
 
همچنین‌ در رشته کرال‌سینه و در رده سنی پایین تر از 54 سال فاطمه گودرزی‌ ،‌پری‌ نامجوی‌ و معصومه مرادی نسب و در رده سنی بالای 55 سال‌عفت ایرنمنش‌، بدرالملوک‌ لطفی‌ و فاطمه جواد‌ مقام برتر این رشته را از آن خود کردند.
 
در رشته کرال پشت نیز‌ در رده سنی 58 سال معصومه شیری، پوران سرکاوه و سید طاهره مهدوی و در رده سنی بالای 59 سال فاطمه زیرک، نادره رزمی نیا و حاجیه‌ هما صف موفق ‌ به کسب مقام برتر در این رشته ورزشی شدند
 
همچنین در رشته کرال سینه در رده سنی پایین تر از 54 سال فاطمه گودرزی‌ ، پری نامجوی و معصومه مرادی نسب و در رده سنی بالای 55 سال عفت ایرانمنش‌، بدرالملوک‌ لطفی و فاطمه جواد مقام برتر این رشته را از آن خود کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات شنا بانوان‌ از نفرات برتر تقدیر و هدایای نقدی به همراه‌ لوح  تقدیر‌ و تندیس مسابقات به هر یک از آنها اهدا شد.
 
از نکات جالب مسابقات شنا بانوان بانوی کم توان جسمی‌ در رشته کرال پشت بود که مورد تقدیر ویژه مدیر عامل بازنشستگی‌ قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازی ، تیم ، مسابقه ، بانوان ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار