مویس: باید با اعتماد به نفس به برنابئو برویم

سرمربی اسکاتلندی تیم سوسیه داد معتقد است رئال بدون رونالدو هم قدرتمند است.

مویس: باید با اعتماد به نفس به برنابئو برویمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال رئال سوسیه داد در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا میهمان رئال صدرنشین است.

دیوید مویس سرمربی تیم سوسیه داد می‌گوید کهکشانی‌ها بدون حضور رونالدو هم قدرتمند هستند.

وی در این خصوص گفت: تیم ما در چند هفته‌ی گذشته عملکرد خوبی داشته است. ما در بازی مقابل ایبار هم خیلی خوب ظاهر شدیم، اما مقابل رایووایکانو عملکرد چندان مطلوبی نداشتیم. ما با اعتماد به نفس زیادی به برنابئو می‌رویم. می‌دانیم که بازی بسیار دشواری پیش رو داریم. مطمئناً توانایی پیروزی در این دیدار را داریم. در فوتبال باید همیشه اعتماد به نفس زیادی داشت. من به بازیکنانم هم گفته‌‌ام که می‌توانیم رئال را در خانه شکست دهیم. ما با تمام توان به میدان خواهیم رفت و برای پیروزی تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست. ما می‌خواهیم در این دیدار سطح خود را نشان دهیم. می‌دانم که خلق 10 الی 12 موقعیت گل در ورزشگاه برنابئو مقابل رئال مادرید تقریباً غیر ممکن است. رئال خیلی به تیم ما اجازه خلق موقعیت نخواهد داد. من بازیکنانم را تشویق خواهم کرد تا بازی خودشان را ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: بیل، رونالدو و خامس سرعت خیلی بالایی دارند. آنها تیمی هستند که باید با دقت بالایی مقابلشان دفاع کرد و همچنین به شدت مراقب ضدحملاتشان باشیم. امیدوارم غیبت رونالدو در این دیدار به نفع ما باشد. رونالدو یکی از بهترین های جهان است و نبودن او در رئال قطعاً به ضرر آنها خواهد بود. اما کهکشانی‌ها ستاره‌های زیادی را از جمله کروس، راموس، ایارمندی، بیل و بنزما در اختیار دارند و می‌توانند کابوس هر تیمی باشند. آنچلوتی برای به وجود آوردن تغییر در تیمش دستش باز است و می‌تواند تغییرات زیادی در رئال به وجود آورد. ما باید واقع بین باشیم . پیروزی مقابل رئال در خانه کمی دشوار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار