سخنگوی فداسیون کشی کشورمان معتقد است مسابقات کشتی عمومی کشور سوای ثبت در کتاب رکورد گینس به لحاظ فنی نیز مهم و قابل توجه است.

مسابقات اپن به لحاظ فنی هم برای ما مهم است/ثبت گینس اقتدار کشتی ایران را نشان می دهدعلی رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این که قرار است برای نخستین بار مسابقات کشتی در سه رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان در هر 2 رشته آزاد و فرنگی روی 15 تشک به میزبانی ایران برگزار شود یک اتفاق خوب و بزرگ است اما قرار نیست این موضوع مسائل فنی را تحت الشعاع قرار دهد.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: به هر حال مسابقات اپن آخرین فیلتر برای نفراتی است که در مسابقات قهرمانی کشور  و یا سایر رقابت ها نتوانستند جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به دست آوردند در نتیجه حضور کشتی گیران در این میدان برای ما به لحاظ فنی نیز بسیار مهم است و مطمئن باشید کادر فنی تیم ملی و اعضای کمیته فنی این رقابت ها را به دقت زیر نظر خواهند داشت.

دارنده مدال نقره المپیک در خصوص اهمیت برگزاری مسابقات عمومی کشتی روی 15 تشک نیز گفت: در هر صورت حضور 3 هزار کشتی در یک تورنمنت برای مسئولین فدارسیون جهانی کشتی بسیار مهم است،از طرفی نیز ما با برگزاری این مسابقات و ثبت در کتاب رکوردهای جهان گینس اقتدار کشتی ایران را در یک زمینه دیگر به رخ همه دنیا خواهیم کشید.

رضایی درباره این سوال که فدراسیون پیش بینی می کند می تواند این مسابقات را به نحو شایسته برگزار کند اظهار داشت: در هرصورت برگزاری هر رقابتی برای نخستین بار می تواند با نواقصی هم روبرو باشد قبول دارم کار سختی را پیش رو داریم اما مجموعه فدراسیون کشتی تمام تلاش خود را بخواهد گرفت تا رقابت های عمومی کشتی آزاد و فرنگی اپن به بهترین شکل ممکن برگزار شود و خروجی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار