معاون فنی و عمرانی منطقه یک خبر داد:

اجرای عملیات عمرانی جاده لشکرک با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال

معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: عملیات اجرایی جاده لشکرک با برآورد هزینه‌ای حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال انجام است.

 
بهمن محبوبی معاون فنی و عمران منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای عملیات جاده لشکرک با برآورد هزینه‌ای حدود 3 میلیارد و 500میلیون ریال اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح شامل پی کنی، اجرای فونداسیون، کابل کشی، اجرای پایه چراغ و نصب چراغ‌های هالوژن است و در این عملیات از پایه چراغ‌های منشوری شکل و فونداسیون‌های پیش ساخته استفاده می‌شود.

وی در ادامه گفت: لواسانات به عنوان یکی از نقاط گردشگری و تفرجگاهی در شمال تهران محسوب می‌شود که به دلیل طبیعت زیبای آن همیشه مورد توجه شهروندان تهرانی بوده و مسیر دسترسی به آن از بزرگراه لشکرک تا گردنه قوچک در منطقه قرار دارد.

محبوبی تصریح کرد: پروژه نصب و اجرای روشنایی جاده لشکرک که در ناحیه 9 شهرداری منطقه یک واقع شده از اواسط آذرماه سال جاری در دو طرف جاده در کل به میزان 3 هزار  متر طول آغاز شده است.

وی در پایان گفت: در پروژه نصب و اجرای روشنایی جاده لشکرک 65 پایه چراغ مورد نیاز است که پیش بینی پایان پروژه،‌اواخر بهمن ماه سال جاری است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: عملیات ، عمرانی ، لشکرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار