"کار فنی ما در 10 دقیقه بد بود"

شاهین طبع: به خاطر منافع خود می گویند لیگ ملی خوب نیست

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد کار بد فنی در 10 دقیقه اول بازی را باعث شکست مقابل پتروشیمی می داند و اعتقاد دارد مربیان به خاطر منافع خود از لیگ ملی انتقاد می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بعد از شکست در مرحله نیمه نهایی و نرسیدن به فینال لیگ ملی در جمع خبرنگاران گفت: تیم پتروشیمی از موقعیت ها به خصوص در 10 دقیقه اول بهتر استفاده کرد. بازیکنان ما هم زحمت خود را کشیدند و هر چه از دستشان برمی آمد در زمین انجام دادند. به پتروشیمی بندرامام به خاطر این پیروزی تبریک می گویم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: قضاوت این مسابقه عالی بود. بدون قصد و غرض بازی را قضاوت کردند و کنترل خوبی روی مسابقه داشتند.

شاهین طبع که اعتقادی به تاثیر حضور تماشاگران در بازی تیم ها ندارد، دلیل اصلی باخت تیم در بازی پنجم را بازی بد در کوارتر اول دانست و تاکید کرد: کار فنی ما در 10 دقیقه اول بازی اصلا خوب نبود.

سرمربی دانشگاه آزاد در ارزیابی لیگ ملی بعد از برگزاری مسابقات تا مرحله نهایی گفت: نتایج مسابقات نشان می دهد که همه چیز روز به روز بهتر شد. برخی مربیان به جز چند نفر که حسن نیت دارند تنها به خاطر منافع خود می گویند که لیگ ملی خوب نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار