وکیلی: با بردمان درس بزرگی به بازیکنان بزرگسال دادیم

تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور نخستین بردش در فصل جاری را مقابل تیم شهرداری زاهدان با نتیجه 3 بر2 کسب کرد.

محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: ما برای زاهدانی ها پل پیروزی و هموار شدن راه برای صعود به پلی اف بودیم ولی موفق به شکست آن ها شدیم.

وی تصریح کرد:بازیکنان ما با توجه به تجربه ای که در 10 بازی گذشته داشتند حضور موفق را در برابر تیم با تجربه و با انگیزه زاهدان داشتند البته یک ست و نیم تمرکز خود را از دست دادند ولی به خوبی به بازی برگشتند و ست پنجم با اختلاف امتیاز بالا 15 بر 10 بردند.

سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران در ادامه گفت: ما در لیگ امسال بسیاری از بازی ها را تا پوئن 22،23 مقابل حریفان پیش رفتیم و به خاطر کم تجربگی بازیکنان نتیجه را واگذار کردیم. بازیکنان تیم  زاهدان فکر می کردند بازی راحتی مقابل ما خواهند داشت ولی در شرایط سخت آن ها را قرار دادیم بازیکنان ما هم قسم شده بودند که لیگ را با برد به پایان برسانند که این اتفاق برای اولین بار مقابل شهرداری زاهدان رقم خورد.

وکیلی یادآور شد: ما با این برد درس بزرگی به بازیکنان حریف دادیم و ثابت کردیم که والیبال غیر قابل پیش بینی است نمی شود هیچ تیم را دست کم گرفت.

وی ضمن اشاره به تاثیرات مثبت حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر اظهارداشت: برخی ها می گویند که چرا نوجوانان ملی پوش در دسته یک شرکت نکرده اند؟ به نظرم همین پخش مستقیم مسابقات توانسته نقش قابل توجهی در میزان کاهش استرس بازیکنان  داشته باشد در صورتی که اگر در این مسابقات شرکت نمی کردیم باید فقط تماشاگر لیگ بودیم. من در رده سنی نوجوانان سال ها دستیار ست کویچ در خدمت ملی پوشان کنونی رده سنی بزرگسالان بودم بسیاری از آن ها از جمله " سعید معروف، امیر غفور و..."  وقتی من را در طول لیگ می دیدند می گفتند این بازیکنان با حضور در لیگ برتر حداقل برای رشد و حرفه ای سه الی چهار سال جلو افتاده اند. پس به زعم آن ها هم حضورمان در لیگ برتر به معنای رشد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار