منصوریان:

فوتبال ما از کی‌روش، دفاعی بازی کردن را خواست/مربیگری خود را مدیون کی‌روش هستم

سرمربی تیم نفت تهران گفت: به نظر من عملکرد کی‌روش، در جام ملت‌های آسیا مناسب بود چرا که ما خودمان نیز خواستار بازی دفاعی از تیم‌ ملی ایران بودیم.

فوتبال ما از کی‌روش، دفاعی بازی کردن را خواست/مربیگری خود را مدیون کی‌روش هستمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا‌منصوریان، در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی ما در نیم فصل دوم از فردا آغاز خواهد شد و جدا از مبحث جایگاه تیم‌ها در جدول باید در نظر داشته باشیم که به خاطر تعطیلات 50 روزه به نوعی لیگ دوباره آغاز شده است و ما نیز در فاصله زمانی مشغول انجام بازی‌های دوستانه و تمرینات بدن سازی سخت بودیم.

وی بیان کرد: مطمئنا فردا با یک استقلال خوزستان متفاوت روبرو خواهیم شد ومن نیز برای ویسی واعتقادات فنی و تاکتیکی‌اش احترام قائل هستم و می‌دانم که استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول متفاوت‌تر شده و نظرات جدیدی نیز به این تیم اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت بیان کرد: حضور 4 بازیکن در تیم امید و 3 بازیکن در جام ملت‌های آسیا برای ما باعث افتخاراست .نفرات ما در جام ملت‌های آسیا به نحوی بازی کردند که ما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نفت تهران دروازه کوچکی باشد برای رسیدن بازیکنان به تیم ملی مانند فولاد خوزستان در 10 سال گذشته.

وی افزود: بیرانوند، پورعلی‌گنجی، و امیری بخشی از بهترین بازیکنان ما هستند و ما 7،6 بازیکن دیگر همانند آنها داریم که این بازیکنان نیز برای رسیدن به تیم ملی آماده هستند.

 منصوریان، بیان کرد: تیم ما آماده بازی فردا خواهد بود اما به 2،3 بازیکن ملی پوش خود استراحت دادیم وشاید تنها وحید امیری روی نیمکت ننشیند ولی در کل بهتر است به ملی پوشان تیم استراحت بدهیم تا هم منافع ملی را در نظر گرفته باشیم وهم منافع باشگاه و بازیکنان تیم را که این بازیکنان سرمایه تیم ملی نفت هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: اردوی ترکیه بسیار به ما کمک کرد و بازیکنان به وحدت تاکتیکی رسیدند.

وی در خصوص تعطیلات 50 روزه لیگ برترو تاثیرات آن گفت:‌این تعطیلات برای همه تیم‌ها مساوی بود اما همان طور که می‌دانیم ما در صدر جدول قرار داشتیم و ممکن است این50 روز تعطیلات تأثیر گذار باشد و من اعقتاد دارم که بازی فردا به مراتب سخت‌تر از بازی در مقابل استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

وی درباره محرومان ومصدومان تیم افزود: ایمان مبعلی، به دلیل مصدودمیت در اختیار نداریم، غلامرضا رضایی تنها یک هفته است که به تیم ما اضافه شده اما در بازی فردا محروم نخواهیم داشت.
همچنین 6 بازیکن در اردوی تیم امید و بزرگسالان حضور داشتند وحتی المقدور تلاش می‌کنیم که از آنها استفاده نکنیم.

وی با بیان اینکه رشد صعودی تیم‌ ملی در بازی با عراق مشهود بود عنوان کرد: نمی‌خواهم بدون منطق از کی‌روش دفاع کنم اما در مورد فضای علمی فوتبال صحبت می‌کنم اینکه کارلوس کی‌روش چقدر در روند مربیگری من تاثیر گذار بوده است با افتخار می‌گویم که حداقل در مربی گری و تصمیمم تاثیر داشت است من در کنار کی‌روش بحث مانیتورینگ  و جی‌پی‌اس را آموختم و تا کنون از این فناوری اطلاعی نداشتم.

 وی بیان کرد: عملکرد تیم ملی را طی افق 5 تا 10 ساله موفق دیدم و حداقل 20 بازیکن جدید معرفی شده‌اند . من به دو دلیل از کی‌روش دفاع می‌کنم اول اینکه مربیگری خود را مدیون او هستم و دوم تاثیرگذاری او در فوتبال خودمان.سعی داریم که خودمان را در رنکینگ علمی جای دهیم. اکنون بحث فضای ایرانی و خارجی نیست و باید کی‌روش را ایرانی بدانیم.

منصوریان، بیان کرد:‌مردم کی‌روش را دوست دارند و همیشه افکار عمومی اشتباه نمی‌کند و تاکید می‌کنم که حضور نفت تهران درصدر جدول وفینال جام حذفی را مدیون کی‌روش هستم .

سرمربی تیم نفت تهران عنوان کرد: اعتقاد دارم پور‌علی گنجی و ستاره‌های امثال او باید تا 32 سالگی مانند دایی هاشیمان مهدوی کیا وکریمی در اروپا باشند و اول فوتبال اروپا را تست کنند بعد از آن مسلما در سن 30-32 سالگی فضا برای بازی در تیم‌های عربی فراهم است.

وی درخصوص عملکرد پورعلی‌ گنجی در جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: باید از کی‌روش تمجید کنم ومن واقعا بعید می‌دانستم که او پس از انجام یک بازی دوستانه آن هم با عراق پورعلی گنجی را که پست اصلیش هافبک دفاعی است به دفاع وسط ببرد واقعا قبلا از جام ملتهای آسیا ما به خاطر منافع ملی یک بازی و نیم پور علی گنجی را در دفاع وسط تست کردیم اما اینکه یک بازیکن 22 ساله در دفاع وسط تیم ملی و آن هم در جام ملت‌های آسیا به جای ستاره‌ای مانند پژمان منتظری بازی کند جای تحسین دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: منصوریان ، کیَ روش ، مدیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
انسان دوست داشتنی است این علیرضا منصوریان
آخرین اخبار