مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: من کینه‌ای نیستم / خانم «کیانی» شبیه نقشش در سال‌های ابری است، «گذر‌ از‌ رنج‌ها» نقطه عطفی‌‌ در زندگی‌ام بود/ آگهی روزنانه مرا به «دنیا‌» رساند و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز پنجشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

من کینه‌ای نیستم / خانم «کیانی» شبیه نقشش در سال‌های ابری است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/8/2923389_237.gif



بازیگر"سال‌های ابری" گفت: نقش مهران در سال‌های ابری سخت و دور از شخصیت واقعی من بود و کینه‌ای داشت که در زندگی واقعی من نیست.

«گذر‌ از‌ رنج‌ها» نقطه عطفی‌‌ در زندگی‌ام بود/ آگهی روزنانه مرا به «دنیا‌» رساند

شیوا‌ طاهری‌ گفت:«دنیا‌» به من درس آرامش، صبوری و محکم بودن را داد و فریدون‌ حسن‌پور، بیشترین تأثیر را در ارتباط ‌گیری شیوا‌ طاهری با «دنیا‌» داشت.

سینما به پیشواز جشنواره فجر می‌رود

در این هفته، روزهای پرکاری برای اهالی و مدیران سینمای ایران سپری شد، روزهایی که می‌گذرد تا سینمای ایران به قطار جشنواره سی و سوم فیلم فجر برسد.

مشاوره‌ی «عباس کیارستمی» مهر تاییدی بر کار من بود
فائزه عزیزخانی گفت: مشاوره با عباس کیارستمی در فیلم «روز مبادا» به من کمک فراوانی کرد و به عبارت دیگر مهر تاییدی بر کار من بود.

مستند نباید جنبه‌ لوکس و جشنواره‌ای داشته باشد

تهیه‌کننده فیلم مستند «بختک» گفت: فیلم مستند غیر از جنبه‌های لوکس و جشنواره‌ای باید تأثیرات هوشمندانه، اصولی، فنی و درستی روی مخاطب‌های مختلف داشته باشد.

نامه رهبر انقلاب نشان داد که زمان مخاطبۀ مستقیم با جوانان غرب فرا رسیده/ چرا الان زمان آن رسیده که می‌شود با جوانان غربی سخن گفت؟
نامه‌ای که اخیراً مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی نوشتند، واقعاً یک احساس فتح و ظفر در ما ایجاد می‌کند.

تجدید میثاق مدیران سینمایی با بنیان‌گذار انقلاب
حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به همراه برخی از مدیران سینمایی کشور با حضور در قطعه هنرمندان یاد و خاطره درگذشتگان جامعه هنری کشور را گرامی داشتند.

آرزوی مدرس روسی برای هنرجویان ایرانی/ آموزش نظری و عملی شیوه میر هولد در جشنواره تئاتر فجر
کارگاه آموزشی کارگردانی و بازیگری تئاتر بیومکانیک بر پایه روش میر هولد، با دو مدرس روسی در جشنواره تئاتر فجر در حال برگزاری است.

گفت‌وگو با «مصطفی عقاد» در افق
گفت و گو با «مصطفی عقاد» که برای اولین بار پخش می‌شود، به بررسی زندگی شخصی و حرفه ای این کارگردان برجسته سینمای جهان از زبان خودش می‌پردازد.

جشن تولد خصوصی تئاتر شهر/ باز هم مردم برای هم‌هوایی صف کشیدند
هشتمین روز از سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با جشن تولد مجموعه تئاتر شهر با حضور خواص و صف‌های بلند مردم برای دیدن نمایش هم هوایی سپری شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار