تیم کیهیل‌، ستاره تیم استرالیا از هم تیمی‌هایش در خواست کرد برروی کار تیم خودشان تمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال استرالیا با کسب پیروزی راحت مقابل تیم فوتبال امارات راهی دیدار فینال رقابت‌های جام ملتهای آسیا شد. تیم میزبان قرار است روز شنبه در بازی فینال به مصاف تیم کرده جنوبی برود. استرالیایی‌ها پیش از این مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها با یک گل مغلوب چشم بادامی‌ها شدند، اما کیهیل، از هم تیمی‌هایش خواسته آن شکست را فراموش کنند و تنها روی تیم خود تمرکز کنند.

وی در این خصوص گفت: هیچ‌گاه سعی نکرده‌ام بر روی بازی حریفان تمرکز کنم، مهمترین مسئله برای ما آمادگی هم تیمی‌هایم است. اگر ما تلاش کنیم تا سبک بازی خود را حفظ کنیم ومانند دیدارهای گذشته‌مان بازی کنیم، کار را برای تمامی حریفانمان مشکل خواهیم کرد.

کیهیل‌، در ادامه افزود: من به تیم کره برای رسیدن به مرحله‌ی فینال تبریک می‌گویم ، باید خود را به خوبی برای این بازی آماده وثبات خود را که در طول این تورنمنت حفظ کرده‌ایم را نشان دهیم.
کیهیل، با 3 گل زده گلزنترین بازیکن تیم استرالیا در این رقابت می‌باشد، بجز او 9 بازیکن دیگر تیم میزبان در این رقابت‌ها گلزنی کرده‌اند. در آن سوی میدان کره‌ای‌ها بدون دریافت گل رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرده‌اند. ستاره تیم کره جنوبی می‌گوید این دیدار برایشان مانند بازی‌های دیگر است.

وی در این خصوص گفت: تمام بازی‌ها برای ما یکسان است، برایمان مهم این است که از بازیکنان جوان تیمان استفاده کنیم، همانطور که مقابل امارات  به میدان رفتیم، بازی خواهیم کرد. برای همه ما این دیدار واقعاً خاص خواهد بود، بازی کردن مقابل خانواده‌هایمان به ما روحیه مضاعف خواهد داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کیهیل ، استرالیا ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار