رئیس ستاد هماهنگی شورایاران شهر تهران، شورایاران را سرمایه‌های اصلی مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: شورایاران و مدیران محلات در سه دوره فعالیتشان خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرده‌اند.

شورایاران، سرمایه اصلی مدیریت شهری هستند
به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مرتضی طلایی در آئین تجلیل شورایاران، هیات امنا و مدیران محلات که شب گذشته ( چهارشنبه) در سالن آمفی تئاتر کوثر برگزار شد با اشاره به اینکه در هر محله‌ای از تهران، گروهی به نام امنای محله و مردم شکل گرفته که به آن پارلمان محلی می‌گویند، اظهار کرد: شورایاران و مدیران محلات در این مدت  کوتاه که از عمر فعالیت‌شان می‌گذرد خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در دور جدید فعالیت شورایاران باید نقاط قوت ایجاد شده در ادوار قبلی این نهاد تقویت و نقاط ضعف برطرف شود چرا که شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف، راهکار تقویت و  کارآمدی هر چه بیشتر شورایاری هاست.

در ادامه این همایش نیز هادی ذاکری، شهردار منطقه 13 با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات شورایاران محلات گفت: زمینه و بستر برگزاری یک انتخابات پرشور با مشارکت همه اقشار مردمی در منطقه فراهم است و تلاش ما بر این است که از ظرفیت ها برای حضور حداکثر افراد بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: محلات ، قوت ، تقویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار