رئیس اداره ستاد عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: ولی فقیه و رهبری کلید واژه و رمز پیروزی و موفقیت جامعه است.

ولی فقیه و رهبری کلید واژه و رمز موفقیت و پیروزی/ اگر مقام معظم رهبری نبود دشمن ضربه‌های سختی به ما می‌زد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام و المسلمین فقیه" رئیس اداره ستاد عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت امام حسن عسگری اظهار داشت: انقلاب شکوهمند ما کلید واژه‌های مهمی را در خود دارد که یکی از مهمترین آنها واژه رهبری امام خمینی(ره) می‌باشد.  
 
وی با اشاره به نقش امام و رهبری در هدایت جامعه و پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبری امام تنها مختص پیروزی انقلاب نیست وامام خمینی(ره) وقتی در دهکده معروف نوفلوشاتو بودند هنوز راهپیمایی‌های مردم در شهرها در تب و تاب بود که در چنین وضعیتی امام خمینی در پاریس فرمودند: شاه باید از ایران برود.  
 
رئیس اداره ستاد عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به تشریح کودتای نوژه و نقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی این توطئه خطرناک پرداخت و تصریح کرد: مقصود از ولایت فقیه ولایت تکوینی نیست چرا که این ولایت مخصوص خداوند تبارک و تعالی است و خداوند نیز قسمت کوچکی از این نوع ولایت را به بعضی از اولیای خود داده است.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمین فقیه با بیان اینکه بشر برای ادامه جامعه به سه ویژگی اسلام شناسی، شایستگی روحی و اخلاقی و تقوا و کارایی در اداره جامعه باشد تأکید کرد: در واقع ولی فقیه و رهبری کلید واژه و رمز پیروزی و موفقیت جامعه است.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ولی فقیه ادامه دهنده راه ائمه اطهار است و ما در حدیث داریم که اگر امام نبود زمین اهلش را می‌بلعید و اگر امروز شاهد رهبری مقام فرزانه ولایت حضرت امام خامنه‌ای را شاهد نبودیم دشمن ضربه‌های سختی را به ما می‌زد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انقلاب ، خطرناک ، پاریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار