قرائت: ورزشکارانم را برای حضور در کاپ‌های جهانی آماده می‌کنم

مدیر تیم ملی بزرگسالان تیم روئینگ قایقرانی گفت: ورزشکاران روئینگ مردان را برای حضور در کاپهای جهانی آماده می‌کنم.

محمدعلی قرائت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یک هفته از آغاز اردوی متمرکز ما می‌گذرد و 5 نفر از اول بهمن به اردوی من اضافه شده اند که روی هم 14 ورزشکار هم اکنون زیر نظر اردوی تدارکاتی روئینگ مردان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تمرینات را ادامه خواهیم داد تا به شاخص‌هایی از جمله کاپهای جهانی و مسابقات‌ آسیایی دست یابیم و در آنها شرکت کنیم.

قرائت در ادامه تصریح کرد: دلیل کمبود پیست 2 هزار متر و استفاده از پیست 1000 متر اردوها را به صورت متمرکز اجرا کردیم البته اگر در اردوی خارج از کشور کنیم به تبع امکانتات بهتری خواهیم داشت ولی در حال حاضر تمرینات بدنسازی و هوازی را به صورت مطلوب استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: البته برای پاروزنی پیست 2 هزار متر و استفاده از کمپهای کشورهای دیگر بهتر است.

مربی تیم ملی روئینگ بزرگسالان در ادامه تاکید داشت: قصد و هدف اصلی ما شرکت در کاپهای جهانی است که در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد و برای قهرمانی آسیا شرکت در جام جهانی بزرگسالان خود را آماده می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: مسابقات کاپها در سه دوره و در کشورهای اسلوونی اسپانیا، ایتالیا و کشور سوییس برگزاری می‌شود.

قرائت در ادامه در خصوص شرکت در مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا بیان داشت: ما با برنامه‌ در این خصوص پیش می‌رویم و برنامه‌های که برای تیم بزرگسالان روئینگ در نظر دارم را به فدراسیون داده‌ام تا آنها بررسی کنند و برای تمرین ورزشکاران در اردوی برون مرزی و این مسابقات برنامه های مد نظرم به خوبی پیش برود.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرائت ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.