باغ پرندگان صدف یکی از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه است که در کمربندی شهر کرمانشاه، پشت ترمینال راه کربلا و در مجاورت پارک ارغوان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،باغ پرندگان صدف یکی از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه است که در کمربندی شهر کرمانشاه، پشت ترمینال راه کربلا و در مجاورت پارک ارغوان قرار دارد.
این مجموعه که در سال 1390 خورشیدی به بهره‌برداری رسید، دارای مساحت 2 هکتاری است و در آن 30 هزار پرنده در قالب 130 گونه نگهداری می‌شود و از همین رو، یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های پرندگان در خاورمیانه به شمار می‌رود.
در این باغ بیشتر پرندگان وارداتی هستند و از آمریکای جنوبی و آسیای شرقی خریداری شده‌اند. در این مجموعه پرندگانی همچون قوی مشکی استرالیایی، قوی سفید، توکان (پرنده سندباد)، شترمرغ، فلامینگو، طاووس آفریقایی، قرقاول آمریکایی، 12 گونه کامل مرغ و خروس، پرندگان شکاری، طوطی، جغد، کبوتر و … نگهداری می‌شوند.
علاوه بر پرندگان متنوع، وجود صندلی‌های چوبی، قارچ‌های بزرگ از جنس سیمان، پل‌های کابلی معلق چوبی، مسیر نیزار، آبشار، رودخانه و استخر، زیبایی و جذابیت این مجموعه را افزون نموده است.
این باغ مجهز به پانسیون و بیمارستان تخصصی پرندگان نیز است.





انتهای پیام/

منبع:سیری در ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
farnaz
۰۰:۰۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
سلام من سه تااردک دارم.قبول میکنیدبیارم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۰:۵۷ ۱۰ تير ۱۳۹۴
سلام من یک جفت مرغ عشق دارم ،دوست ندارم در قفس دیگر نگهداری شان کنم گناه دارند ،اگر ممکن است بهم ایمیل دهید تا من شماره تلفن و آدرس بدم با تشکر.
آخرین اخبار