رییس بسیج جامعه "زنان": مسوولان نباید خنده های دشمنان را ساده بپندارند

رییس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه باید دشمن را شناخت، افزود: مسوولان نباید خنده های دشمنان را ساده بپندارند چراکه آنان در پشت لبخند خود برای ما شمشیر کشیده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،«مینو اصلانی» در افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر ولایت ویژه خانواده ها و کادر بانوان سپاه پاسداران انقلاب اسلام که در مجتمع فرهنگی 15 آذر برگزار شد با بیان این که ورزش با فرهنگ توام است، افزود: ما نباید ورزش را تنها برای کسب قهرمانی انجام دهیم بلکه رفتار ورزشکاران بخصوص بانوان ورزشکار سپاه پاسداران باید الگو قرار گیرد.

وی « ورزش را یک زیر ساخت برای تمدن اسلامی» عنوان کرد و گفت : ورزشکاران زن ما در عین رعایت عفاف و حجاب می توانند به تمام مقام ها دست یابند و عفاف و حجاب را به دختران اروپایی یاد دهند.

رییس بسیج جامعه زنان تصریح کرد: به ورزش باید به چشم یک وسیله نگاه کرد نه هدف چرا که در عرصه ورزش گوش ها بیشتر شنوا است.

وی با اشاره به چهاردهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر ولایت ادامه داد: امیدواریم رقابت مطلوبی بین ورزشکاران در این جشنواره صورت گیرد.

اصلانی با بیان اینکه همه ما اعتقاد داریم حرکت های جمعی ارزشمند است، اضافه کرد: اگر گروهی نتیجه مورد دلخواه خود را بدست نیاورد مهم نیست چرا که مسیر برای پیروزی های آینده برای همه هموار می شود.

رییس بسیج جامعه زنان در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به توطئه های استکباری ، تصریح کرد: در دوران اهل بیت نیز توطئه های استکباری وجود داشته است و شیوه هایی که آنان به ما یاد داده اند امروزه کاملا برای ما کارایی دارد.

چهاردهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر ولایت ویژه خانواده ها و کادر بانوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سه شنبه هفته جاری با شرکت 700 ورزشکار آغار شده است.

در این جشنواره 700 نفر از بانوان ورزشکار در 27 رده در رشته های تیراندازی، شنا،والیبال، آمادگی جسمانی و دارت با هم به رقابت می پردازند.

اختتامیه این جشنواره با معرفی نفرات برتر فردا پنجشنبه راس ساعت 18 در مجتمه فرهنگی 15 آذر برگزار می شود.

/انتهای پیام
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.