شهردار قزوین گفت: عملیات اجرایی پل روگذر قدس در قزوین آغاز شده و برای احداث فاز نخست آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛نصرتی ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای کاهش ترافیک تقاطع ولیعصر (عج) و تسریع در عبور و مرور خودروهایی که وارد شهر و از آن خارج می‌شوند عملیات احداث تقاطع غیر همسطح قدس آغاز شد.

وی درباره مدت این پروژه و زمان بهره‌برداری از این پل گفت: این پروژه براساس برنامه زمانبندی آغاز شده و در مدت 24 ماه به بهره‌برداری می‌رسد، که در این راستا تجهیز کارگاه انجام شده و تعهدات لازم برای اجرای به موقع، از پیمانکار این پروژه که موسسه شهید رجایی وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا است گرفته شده است.

شهردار قزوین درباره آسیب‌های احتمالی این پروژه به اماکن اطراف عنوان کرد: با ساعت‌ها کار کارشناسی دقیق و اصولی برای احداث پل قدس، این پروژه به گونه‌ای طراحی شده است تا حد اقل مداخله متوجه اماکن اطراف باشد و برای فضای سبز دهخدا نیز هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید.

نصرتی درباره میزان کار اجرا شده در این پروژه تصریح کرد: فنداسیون پایه‌های پل ریخته شده و در مراحل بعدی نیز عملیات به طور پیوسته و بدون هیچ توقفی انجام شده و بر اساس برنامه‌ زمانبندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: احداث ، فاز ، نخست ، تقاطع ، غیرهمسطح ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.