مسابقات دو و میدانی بانوان دومین المپیاد ورزشی پیشکسوتان در دو رشته 200 متر سرعت و 400 متر استقامت برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

از نفرات برتر مسابقات دو و میدانی بانوان تقدیر شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته ورزشگاه شهید کشوری میزبان بانوان دونده دومین المپیاد ورزشی پیشکسوتان بود که با حضور 69 نفر از بانوان بازنشسته برگزار شد.

این مسابقات در دو رشته 200 متر سرعت، در دو گروه سنی کمتر از 52 سال و 53 سال به بالا و رشته 400 متر استقامت در دو گروه سنی کمتر از 55 سال و بالای 56 سال برگزار و نفرات اول تا سوم هر یک از گروه‌های سنی تقدیر شدند.

بر این سال در رشته 200 متر سرعت،‌در گروه سنی کمتر از 52 سال معصومه مرادی نسب،‌مژگان قیاثی طبری و زهرا آذرنوش و درگروه سنی بیش از 53 سال زهرا صالحی،‌توران کیاپور و عفت ایرانمنش عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته 400 متر استقامت نیز در گروه سنی زیر 55 سال ام کلثوم امینی،‌میترا شاپوری مطلق و منصوره گلبرگ غلامی و در گروه سنی بالای 56 سال مهرگان نجف پور، لعیا عشق آبادی و نادره رزمی نیا موفق به کسب رتبه اول تا سوم مسابقات شدند.

مراسم اختتامیه مسابقات دو و میدانی بانوان با حضور تیمور غیاثی قهرمان صاحب نام دو و میدانی کشور در سال‌های گذشته و مربی تیم ملی دو و میدانی،‌مصطفی منتظرالمهدی،‌مدیرعامل سازمان بازنشستگی و جمعی از مدیران ارشد سازمان بازنشستگی برگزار و از نفرات برتر مسابقات تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.