حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یخ‌ روابط ایران و آمریکا هنوز آب نشده است/ مسیر مذاکرات را منطقی ادامه می‌دهیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به انتقاد برخی نمایندگان مبنی بر قدم‌زنی محمدجواد ظریف با جان کری گفت: هنوز برف و یخ‌های رابطه ایران و آمریکا به کلی آب نشده است.

یخ‌ روابط ایران و آمریکا هنوز آب نشده است/ مسیر مذاکرات را منطقی ادامه می‌دهیم
منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره انتقاد نمایندگان مجلس از قدم‌زنی محمدجواد ظریف با جان کری وزیر امورخارجه آمریکا گفت: آقای ظریف شخصی حرفه‌ای و مورد اعتماد مقام معظم رهبری است ولی ای کاش وزیر امورخارجه موضوع قدم زنی با جان کری را با فرهنگ ایرانی انطباق می‌دادند.   
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی این قبیل حرکات را نمی‌پسندد ،تأکید کرد: منظور این است که ما انقدر رابطه‌مان با آمریکا بهبود نیافته که دو وزیر خارجه دست در دست هم و در کنار هم حرکت کنند.   
 
حقیقت‌پور در ادامه متذکر شد: وزیر امورخارجه کشورمان باید بداند که هنوز زمان زیادی از موضوع طرح مجدد تحریم‌ها علیه ایران از سوی کنگره آمریکا نگذشته است و هنوز هم آمریکا با چالش‌هایی در حوزه نفت مشکلاتی برای کشورمان ایجاد کرده است.   
 
این نماینده مجلس ادامه داد: ما پایبند مذاکرات هستیم و منطقی به این مسیر ادامه خواهیم داد.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: پیام ما به وزیر امورخارجه‌یمان این است که هنوز برف و یخ‌های رابطه ایران و آمریکا به کلی آب نشده است که ما بنشینیم با آمریکایی‌ها نسکافه بخوریم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، کری ، ایران ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار