پردیس ملت امروز و فردا میزبان خریداران اینترنتی پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر است؛ کسانی که علی‌رغم دردسرهای خرید اینترنتی بلیت، بالاخره موفق به ثبت خرید شدند.

افزایش استقبال نسبت به سال گذشته/ نارضایتی از سیستم خرید اینترنتیبه گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل تحویل بلیت‌های جشنواره فیلم فجر؛ پردیس ملت امروز و فردا میزبان خریداران اینترنتی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر است.

بنابراین گزارش و براساس گفته‌های یکی از مسئولان تحویل بلیت حجم جمعیت حاضر در سالن برای تحویل بلیت از سال گذشته بیشتر است و به طور کلی استقبال از جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به گذشته افزایش داشته است.

تحویل بلیت ها از ساعت 9 صبح چهارشنبه آغاز شده و مردم با دریافت نوبت برای دریافت بلیت‌هایشان انتظار می کشند.

خبرنگار ما در گفتگو با افراد حاضر در سالن به نکاتی در خصوص خرید بلیت جشنواره فجر پی برد.

* اولویت اول، سودای سیمرغ


اکثریت خریداران اینترنتی،‌ اولویت اول خود را برای انتخاب فیلم، آثار بخش سودای سیمرغ عنوان کردند و سپس به بخش نگاه نو توجه نشان دادند.

عده‌ای از خریداران کارگردان‌های مورد علاقه و برخی بازیگران را معیار انتخاب‌های خود قرار دادند.

بنابراین گزارش،‌ تعدادی از افراد اطلاعات مورد نظر خود را برای گزینش فیلم‌ها از سایتها و برخی از گزارش‌های برنامه یک فیلم یک سلام کسب کرده‌اند.

* نارضایتی عده‌ای از سیستم خرید اینترنتی

در گفتگو با برخی از مخاطبان جشنواره فیلم فجر به کسانی برخوردیم که در خرید اینترنتی بلیت‌ها با مشکل مواجه شدند.

این افراد عنوان کردند که سیستم چند بار قیمت بلیت‌ها را از حساب آنها کم کرده و دوباره به حساب برگردانده است اما بلیتی خریداری و ثبت نشده بود، تلاش‌های این افراد تا ثبت نهایی خرید ادامه داشته است.

اما چند نفری هم بودند که نظرشان مخالف بود و عقیده داشتند خرید خود را به راحتی انجام داده‌اند و مشکلی در خرید و ثبت آن در سایت نداشته‌اند.

جمعیت حاضر در سالن رو به افزایش است و مراجعه کنندگان پس از دریافت نوبت از دستگاه نوبت‌دهی و مکانیکی، با ارائه کارت ملی یا شناسنامه پرینت اطلاعات خود را دریافت می‌کنند و برای دریافت بلیط‌‌ها در سالن انتظار می‌نشینند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار