رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کشاورزی تغییر قوانین کسب و کار بیمه را راهی برای حل مشکلات بخش صنعت و معدن کشور دانست.

تغییر قوانین کسب و کار بیمه و مالیات راه گشای مشکلات بخش صنعت و معدن کشوربه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛موسوی در همایش سرمایه گذاری نشست فعالان اقتصادی استان همدان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برکزار شد با بیان اینکه بخش خصوصی باید برای توسعه بنگاه اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی گام های بزرگی را بخصوص با اصلاح برخی قوانین و بازنگری آن ایجاد کند گفت:اصلاح قوانین تامین که در سال1339 تصویب شده نیازمند بازنگری و اصلاح مجدد است و باید در قوانین جدید حق سهم بیمه کارفرما به صورت عمومی در کارگاه های تولیدی و صنعتی کاهش یابد.


موسوی با اشاره به اصلاح قانون های مزایده و حراج عوامل بنگاه های اقتصادی و خصوصی و اینکه واردات کالا و ارز و  تولیدات و صادرات درگیر تحریم شده اند گفت:باید دولت سرمایه گذاران را کمتر کند تا از حضور دلالان در فضای اقتصادی جلوگیری شود.


وی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیری و ارتقا نظام مالی کشور برای حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی را راهی موثر دانست و با ابراز امیدواری از لایحه گفت:امید داریم این لایحه به تصویب نهایی برسد.


موسوی نقش اتاق بازرگانی را در بحث تولید و صادرات را مشاوره و همراهی تولیدکنندگان دانست و اظهار کرد:نباید بگذاریم کاهش قیمت جهانی نفت و کسری بودجه دولت مانع از تولیدات داخلی و توسعه ی بخش های خدماتی ،تولیدی و اقتصادی دانست.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: همدان ، بیمه ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.