رئیس قوه قضاییه گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی چشم انداز آرمان‌های امام راحل را ترسیم کرد یعنی ضمایر پاک انسانی و طالب ارزش‌های الهی را برمی‌انگیزد.

نامه رهبری به جوانان اروپایی چشم انداز آرمان‌های امام راحل را ترسیم کرد
به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در مراسم تجدید میثاق با ارمان‌های بینانگذار جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در حرم مطهر امام راحل (ره) صورت گرفت اظهار داشت: در آستانه ایام‌الله دهه فجر هستیم و باید بدانیم که حضرت امام (ره) نظامی را در دنیای امروز ما بیان گذاشت که خلاء و مورد نیاز جوامع بشری بود.  
 
وی ادامه داد: نظامی براساس اسلام و ارزش‌های اسلامی که سیاست را به معنویت و دین پیوند زد چرا که سیاسیون در عالم بسیارند و حتی تفکر سیاسی دارند اما وظیفه بینانگذار جمهوری اسلامی ایران در بنیان گذاشتن این نظام این بود که سیاست را در خدمت ارزش‌های اسلامی درآورده‌اند.  
 
آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: این کار مردان بزرگ الهی است که دنیا و آخرت را بهم پیوند می‌زنند و سیاست و انقلاب در نظام جمهوری اسلامی در محضر ارزش‌های الهی و انسانی که مردم سالاری دینی نیز برهمین اساس است.  
 
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: نامه مقام معظم رهبری در آستانه دهه فجر به جوانان اروپایی نیز در همین راستاست یعنی ضمائر پاک انسانی را که طالب ارزش‌های الهی است را برانگیزند و به فعلیت برسانند.
 
وی ادامه داد: مسئله معنویت و دفاع از محرومین و پا به رهنه‌ها و بحث عدالت از ارزش‌های عظیم دینی است که حضرت امام (ره) بنیان جمهوری اسلامی را بر آن قرار دادند.  
 
آیت‌الله آملی لاریجانی تصریح کرد: رهبری و تمام مسئولین نظام در راه انقلاب گام برداشته‌اند و مسیر طولانی را برای پیاده کردن و احیای ارز‌ش‌های اسلامی در جامعه برداشته‌اند اما ما هنوز با آن اهداف فاصله داریم وباید تلاش کنیم که عدالت، دفاع از محرومین و ارزش‌های الهی و دینی در جامعه پیاده شود.  
 
رئیس دستگاه قضا در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت مسئولین درخطوطی که رهبری ترسیم کرده‌اند توفیق پیدا کنیم که در خدمت انقلاب باشیم و بتوانیم دینمان را به رهبری و شهدا ادا کنیم. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: محضر ، آخرت ، جوامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار