نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در آیین تکریم شورایاران محلات منطقه 11 :

با کمک سرمایه های اجتماعی می توانیم شهر اخلاق مدار و دین مدار داشته باشیم

آیین تکریم شورایاران محللات منطقه 11 در سومین دوره شورایاری های شهر تهران با حضور مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران ،شهردار منطقه 11 ، دبیران و اعضای شورایاری در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.

با کمک سرمایه های اجتماعی می توانیم شهر اخلاق مدار و دین مدار داشته باشیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران ؛ در آیین تکریم شورایاران محلات این منطقه ضمن تقدیر از زحمات این نیروهای مردمی برای ارتقای کیفیت زندگی در محلات مرکزی شهرو ابراز خرسندی از نیل به بسیاری از اهداف تشکیل شورایاری در شهر تهران که زمینه ساز مشارکت مردمی و مسئول سازی شهروندان در اداره امور شهر بوده است رفع ایرادات و مشکلات   این نهاد اجتماعی را در توجه به مؤلفه های اعتماد سازی مردم نسبت به مدیران شهری دانست.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آسیب های اجتماعی خطرناک که امروزه جوانان و خانواده ها را به طور جدی تهدید می کند ؛ خاطر نشان کرد که پرداختن به معضلات اجتماعی از قبیل طلاق ،اعتیاد به الکل و مواد مخدر سرطان زا ،انحرافات دینی و گسترش عرفان های کاذب ، انحرافات اخلاقی ،ازدواج سفید و زندگی های غیر مشروع و غیر رسمی ؛ اولویت ما است که از طریق این نهاد اجتماعی و مردمی باید   فکر و روح و اخلاق و معنویت و دین در جامعه نهادینه شود .

وی با توجه به مطالعات انجام شده   در منطقه 11 و زمینه خوبی که این منطقه در زمینه مشارکت ها دارد ؛ از شورایاران خواست تا با بهره گیری از ظرفیت مردمی   به جذب نخبگان وافراد تأثیر محلی برای ورود به عرصه مشارکت   مردمی در انتخابات شورایاری ها و زمینه سازی فضای رقابتی سالم اقدام کنند.

طلایی همچنین تإکید کرد که شورایاران باید از افراد متدین با تفکر مسجد محوری ،انقلابی ،ولایی ارزشی و دارای تعامل با مدیریت شهری انتخاب شوند و بهتر است که نیمی از این افراد را بانوان محلات تشکیل دهند.چرا که جامعه ما نیازمند تفکر و نگاه مادرانه است و حضور آنان در تنظیم برنامه ها بسیار موثر خواهد بود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که سرمایه های اجتماعی ما باید همه مردم شهر باشند؛ تصریح کرد که چنان چه هر کدام از ما سهم خودمان را برداریم ؛شهر تهران شهر اخلاق مدار ،ارزش مدار و دین مدار خواهد بود.

در ادامه نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه 11 ، از تلاش های اعضای سومین دوره شورایاری 17 محله این منطقه در چند سال گذشته و پیگیری مجدانه آنان برای رفع معضلات محله و ایجاد حلقه واسط بین مردم و مدیریت شهری تقدیر   و خاطر نشان کرد که با توجه به رویکرد اجتماعی شهرداری تهران در چند سال گذشته؛ زیر ساخت های خوبی در ارتباط بین مدیریت شهر و مردم ایجاد شده است.

این مراسم با اهدای لوح تقدیر و امضای بیانیه محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوی شورایاران و مدعوین به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار