طاهری در نطق میان دستور:

وزارت خارجه پیام مقام معظم رهبری را به بهترین نحو به مخاطبان اصلی آن برساند/ قوه قضاییه با پرونده قطور آقازاده فتنه‌گر برخورد قاطعانه کند

نماینده گرگان و آق‌قلا با بیان اینکه وظیفه خطیر امروز دستگاه دیپلماسی این است که به بهترین نحو پیام مقام معظم رهبری را به مخاطبان اصلی آن برساند، گفت: از قوه قضاییه اکیداً انتظار داریم که در برخورد با آقازاده فتنه‌گر که پرونده‌اش بسیار قطورتر از دیگران است، برخورد قاطعانه انجام دهد.

وزارت خارجه پیام رهبری را به بهترین نحو به مخاطبان اصلی آن برساند/ قوه قضاییهبه با پرونده قطور آقازاده فتنه‌گر برخورد قاطعانه کندبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علی طاهری، نماینده گرگان و آق‌قلا در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس (چهارشنبه 8 بهمن) با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز دهه فجر گفت: پیام مهم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی که یادآور پیام تاریخی امام راحل‌مان به شوروی سابق بود بار دیگر زمان شناختی و ابتکار حکیمانه رهبر فرزانه کشورمان را ثابت کرد.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در زمانی که دشمنان قسم‌ خورده جمهوری اسلامی ایران با تبلیغات مسموم و حمایت از فتنه تکفیری‌ها، اسلام‌هراسی را ترویج می‌کنند، تدبیر روشنگرانه مقام معظم رهبری نقطه عطف دیگری در قبال جهانیان به ویژه جوانان غربی به اسلام ناب خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: امروز وظیفه خطیر دستگاه دیپلماسی این است که به بهترین نحو این پیام را به مخاطبان اصلی آن برساند.
 
طاهری بیان داشت: در قضیه اخیر توهین شارلی ابدو به پیامبر اکرم (ص) که با حمایت سران غربی و صهیونیست جلاد همراه شد، بار دیگر رسوایی شعارهای پوچ آن‌ها در مورد آزادی بیان و حقوق بشر آشکار شد که توهین به بالاترین مقدسات را جایز و نشانه آزادی بیان می‌دانند اما اجازه صحبت و اظهارنظر در مورد هولوکاست را نمی‌دهند.
 
نماینده گرگان و آق‌قلا اظهار داشت: از دولت‌های پرروی غربی بیش از این توقع نیست اما جای تأسف است که وزیر امور خارجه کشورمان در همان زمان با سفر به پاریس به جای پاسخی کوبنده و عزتمندانه به نوعی از آن اقدام موهن حمایت کرد.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اقدام نابه‌جای دیگر ظریف قدم زدن با جان کری در حاشیه مذاکرات هسته‌ای بود و شاید برخی این توهم را داشته باشند که این اقدام اعلام سازش ایران با آمریکای جهان‌خوار است اما ملت عاشورایی ما هرگز زیر بار ذلت سازش با آمریکا نخواهد رفت و بار دیگر روز 22 بهمن این نکته را ثابت خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: در چند روز قبل نایب رئیس آلمان در دیدار با یکی از اصلاح‌طلبان اظهارات نابه‌جای و مداخله‌جویانه‌ای داشت و به دفاع از سران فتنه 88 پرداخت و در سال 88 در همین زمان وی با حضور در جمع فتنه‌گران در آلمان از آن‌ها حمایت کرد. پس وزارت امور خارجه باید پاسخگوی چگونگی حضور وی در ایران باشد.
 
طاهری گفت: مردم کماکان منتظر تحقق شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور هستند، شاید برخی حاشیه‌سازی‌های اطرافیان دولت به منظور انحراف اذهان عمومی از پیگیری این وعده‌ها صورت می‌گیرد.
 
نماینده گرگان و آق‌قلا اظهار داشت: پرداخت یکسان یارانه به همه اقشار خلاف قانون است و موجب تشدید فشارهای اقتصادی بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه خواهد بود و انتظار داریم در این مورد قانون اجرایی شود.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تصریح کرد: یکی از مشکلات جوانان ازدواج آن‌هاست، حداقل هزینه‌های اولیه ازدواج در مورد مسکن و تهیه جهیزیه 40 میلیون تومان است اما وام ازدواج جدای از دردسرهایی که دارد، فقط 3 میلیون تومان برای هر یک از زوجین قرار داده شده، ازدواج جوانان که موجب کاهش مشکلات فرهنگی و افزایش جمعیت است، تنها 3 میلیون تومان ارزش دارد؟
 
وی اظهار داشت: سربلندی قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی را مبارک می‌دانیم و اکیداً انتظار داریم که در برخورد با آقازاده فتنه‌گر که پرونده‌اش بسیار قطورتر از دیگران است، برخورد قاطعانه انجام شود.
 
طاهری بیان داشت: انصافاً دولت نهم و دهم هیچ اقدام مثبتی در امور داخلی و سیاست خارجی نداشته است؟
 
وی افزود: مردم فهیم ما به خوبی می‌دانند که دوران انتخابات ریاست جمهوری وی خاتمه یافته واین سیاه‌نمایی‌ها فقط و فقط سرپوش گذاشتن بر خلف وعده‌هاست که روز به روز بیشتر می‌شود.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: ما اصول‌گرایان موفقیت این دولت را در خدمت صادقانه به مردم آرزو داریم اما راهکار آن فقط تبعیت از ولی فقیه و قطع‌ امید از بیگانگان و توجه عملی به اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار