سرلشکر ایزدی در جمع خبرنگاران:

حزب‌الله با داعش و عوامل استکباری می‌جنگد/ نگاه رزمندگان مقاومت نگاه امام حسین (ع) است

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حزب‌الله و رزمندگان مقاومت در مقابل عوامل داعش و استکبار جهانی می‌جنگند و نگاه رزمندگان مقاومت نگاه امام حسین (ع) است.

حزب‌الله با داعش و عوامل استکباری می‌جنگد/ نگاه رزمندگان مقاومت نگاه امام حسین (ع) است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه آیین بزرگداشت سردار الله‌دادی و شهدای مقاومت اظهار داشت: سردار پرافتخار و عزت‌مند اسلام که به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی در خطوط مقدم از ارزش‌های انقلاب دفاع کرد و خدا باب جهاد را گشود و ایشان از مسیری که برایش باز شده بود به نحو احسن استفاده کرد.  
 
وی ادامه داد: سردار الله‌دادی از رزمندگان موفق و پیروز لشکر ثارالله بودند و در سازندگی نهاد سپاه، تلاش و مجاهدت کردند و وقتی دیدند شرایط به نحوی است که می‌توانند در کرانه‌های دور از انقلاب دفاع کنند این کار را انجام دادند و به فرموده امام و رهبر معظم انقلاب این یک جهاد مستمر بود.  
 
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: سردار الله‌دادی اولین شهیدی بود که در خطوط مقدس توسط موشک‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و امروز بیش از هر زمانی در یک گستره وسیع راه او را ادامه می‌دهند.  
 
سرلشکر ایزدی با بیان اینکه حزب‌الله در مقابل داعش و عوامل استکبار جهانی می‌جنگد، گفت: کسی که آرزویش شهادت است از مرگ هراسی ندارد و دشمن که مبنایش مادیات بوده بر این مبنا حرکت می‌کند و مردمی که از تاریخ عظیمی برخوردارند به خوبی نقش آفرینی می‌کنند و دلیل وحشت صهیونیست‌ها از رزمندگان و فرماندهان نظامی مقاومت این است که تمام اقداماتشان و مسیرشان راه امام حسین(ع) است.  
 
وی اظهار داشت: مطلب مهم این است که یک خیزش اسلامی در ملل مسلمان ایجاد شده و این‌ها ناشی از محور مقاومت بوده و جمهوری اسلامی نقش مستشاری در منطقه دارد.  
 
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به نقش آفرینی مستشاری ایران خاطر نشان کرد: محور اساسی سازمان رزم و فرماندهان خود کشورهاست و آنها خود پیش می‌روند و از کشورهای خود دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: احسن ، ستاد ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار