ثابتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نباید اجازه دهیم خارجی‌ها در کشورمان علیه قوانینمان حرف بزنند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران گفت: برخی مدعی پایبندی به نظامند، اما عملکردشان با این حرف منافات دارد. چرا که اجازه می‌دهند افراد خارجی در کشور خودمان علیه قوانین جمهوری اسلامی سخن بگویند.

"مجتبی ثابتی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از‌‌‌ همان آغاز بر مبنای "شعار نه شرقی نه غربی" به نتیجه رسید، اظهارداشت: متاسفانه برخی دولت‌ها این آرمان بنیادی به فراموشی سپرده شده و دولتمردان از آن غافل می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 تلاش زیادی انجام دادند تا به این شعار ضربه بزنند، گفت: برخی مدعی پایبندی به نظامند، اما عملکردشان با این حرف منافات دارد. چرا که اجازه می‌دهند افراد خارجی در کشور خودمان علیه قوانین جمهوری اسلامی سخن بگویند.
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با بیان اینکه رفتار کسانی که به بهانه آزادی بیان قوانین اجتماعی و سیاسی ما را زیر سوال می‌برند، محکوم است، تصریح کرد: سخنان اخیر نایب رئیس مجلس آلمان علاوه بر اینکه تمامیت ارضی کشورمان را زیرسوال برد، لذا خواستاریم که وزارت خارجه ما نسبت به آن عکس العمل جدی نشان دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: ادامه این روند باعث می‌شود باعث می‌شود جنبش دانشجویی سکوت خود را شکسته و امکان مانور برخی افراد در کشور را بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار