مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت گفت: از مسئولان وزارت خارجه درخواست داریم که نگذارند چنین هجمه‌هایی به کشورمان وارد شود و افرادی بخواهند این اجازه را به خود بدهند که با بهانه حقوق بشر قوانین کشور را دستخوش مداخله‌های خود قرار دهند.

"سیدرضا هاشمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه رفتارهای مداخله جویانه کسانی که در قالب سفرهای سیاسی به تهران سفر می‌کنند غیر قابل بخشش است، اظهارداشت: از سوی دیگر این اتفاقات باعث هویدا شدن دیدگاه‌های برخی افراد و جریانات نزد افکار عمومی می‌شود.
 
مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه برخی احزاب و گروه‌ها با سکوت در مقابل عوامل خارجی حرفهای آنان را تائید و اجازه مداخله آنها را در امور داخی می‌دهند، اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشورمان می‌بایست در همان بار اول با اقتدار مقابل اینگونه اقدامات می‌ایستادند تا جلوی تکرار آن گرفته شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان وزارت خارجه درخواست داریم که نگذارند چنین هجمه‌هایی به کشورمان وارد شود و افرادی بخواهند این اجازه را به خود بدهند که با بهانه حقوق بشر قوانین کشور را دستخوش مداخله‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار