حسن اختردانش، رئیس سامانه 1888شهرداری منطقه 7 در گفتوگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پاسخگویی سامانه 1888 به 93 درصد از درخواستهای مردم اظهار کرد: تاکنون به 93 درصد از درخواستهای شهروندان پاسخ داده است و میزان رسیدگی کیفی طبق ارزیابی مرکز سامانه 1888 شهرداری تهران 94 درصد است.
وی در ادامه افزود: سد معبر دست فروشان، نرخ مصوب پارکینگ، آبیاری درختان، نظافت معابر و لکه گیری آسفالت ازجمله مواردی بودهاند که شهروندان در تماس با این سامانه مطرح کردهاند.
اختردانش، در خصوص پیامهای دریافت شده گفت: ناحیه یک بیشترین پیام و به ترتیب نواحی 2، 3، 4،5 کمترین پیام را داشتهاند.
وی در پایان گفت: با توجه به سیاستها و اهداف شهرداری تهران جهت آموزش و فرهنگ سازی عمومی، این سامانه بصورت دورهای دانش آموزان سطح منطقه را با فعالیتهای گسترده این مجموعه و پیگیری خواستههای به حق شهروندان آشنا میکند.
انتهای پیام/