رئیس سامانه 1888 از پاسخگویی به 93 درصد از درخواست‌های شهروندان از تیر تا دی ماه سال جاری توسط این سامانه خبر داد.

 حسن اختردانش، رئیس سامانه 1888شهرداری منطقه 7 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پاسخگویی سامانه 1888 به 93 درصد از درخواست‌های مردم اظهار کرد: تاکنون به 93 درصد از درخواست‌های شهروندان پاسخ داده است و میزان رسیدگی کیفی طبق ارزیابی مرکز سامانه 1888 شهرداری تهران 94 درصد است. 

وی در ادامه افزود: سد معبر دست فروشان، نرخ مصوب پارکینگ، آبیاری درختان، نظافت معابر و لکه گیری آسفالت ازجمله مواردی بوده‌اند که شهروندان در تماس با این سامانه مطرح کرده‌اند.

اختردانش، در خصوص پیام‌های دریافت شده گفت: ناحیه یک بیشترین پیام‌ و به ترتیب نواحی 2، 3، 4،5 کمترین پیام را داشته‌اند.  
 
وی در پایان گفت: با توجه به سیاست‌ها و اهداف شهرداری تهران جهت آموزش و فرهنگ سازی عمومی، این سامانه بصورت دوره‌ای دانش آموزان سطح منطقه را با فعالیت‌های گسترده این مجموعه و پیگیری خواسته‌های به حق شهروندان آشنا می‌کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: 1888 ، سامانه ، درخواست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار