روایات تاریخی از مشهورترین فوتبالیست‌های جهان/

پر بازده‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا کیست؟

پر بازده‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا کسانی هستند که در کمترین بازیها بیشترین گل ها را به ثمر برسانند که در میان شگفتی این "سیمونه اینزاگی" برادر "فیلیپو اینزاگی" است که بازدهی نزدیک به 100 درصد را برجا گذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "سیمونه اینزاگی" متولد 5 آوریل 1976 در شهر پیاچنزا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سال 2000 طی تنها 11 بازی لیگ قهرمانان اروپا ،9 گل برای لاتزیو  و بازدهی حدودی 90 درصدی را برجا گذاشت که یک رکورد محسوب می‌شود.

"سیمونه اینزاگی" از سال 1994 فعالیت حرفه‌ای خود را در پیاچنزا آغاز کرد و تا سال 1999 طی 30  بازی، 15 گل به عنوان مهاجم به ثبت رساند.

پر بازده‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا کیست؟

پر بازده‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا کیست؟

پر بازده‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا کیست؟

"سیمونه اینزاگی" از سال 1999 به لاتزیو پیوست و دوران درخشانش آغاز شد و طی 11 سال و 129 بازی با بیانکو چلستیها 28 گل به ثمر رساند .

اینزاگی که در همان سال اول حضورش در لاتزیو گل حساس دیدار آخر سری آ در قهرمانی فیروزه ای پوشان را به ثمر رساند با این تیم 2 جام اروپایی و 3 جام داخلی را بالای سر برد. البته سیمونه اینزاگی 2 بار به صورت قرضی به سمپدوریا و آتالانتا پیوست و هم اکنون سرمربی تیم جوانان لاتزیو است .

سیمونه اینزاگی در یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر مارسی فرانسه در سال 2000، 4 گل یک تنه به ثمر رساند که نوعی رکورد است.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار