رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: جمعیت هلال احمر ایران همواره در بسیاری از حوادث نخستین پاسخگو محسوب می‌‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید امیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر ایران ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار با فرانچسکو روکا رئیس صلیب سرخ ایتالیا با اشاره به دستاوردهای این دیدار اظهار کرد: صلیب سرخ ایتالیا و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان دو جمعیت قدرتمند فدراسیون محسوب شده که فعالیت‌های آن‌ها در سطح ملی و بین المللی برجسته است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که به اشتراک گذاشتن تجربیات دو کشور می‌تواند در بهبود و ارتقاء سطح فعالیت ها کمک کننده باشد، افزود: همه ما عضو جامعه جهانی هستیم و لازم است نسبت به اتفاقاتی که در دنیا می‌افتد در بخش‌های مختلف پاسخگو باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به اینکه کشور ایتالیا در امداد و نجات دریایی  تجربیات خوبی دارد عنوان کرد: سال گذشته قراردادی بین جمعیت هلال احمر اصفهان و جمعیت صلیب سرخ فلورانس بسته شد که این دو شهر به عنوان پایتخت فرهنگی و میراث فرهنگی دو کشور مطرح هستند که در این خصوص می‌توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر ایران همواره در بسیاری از حوادث در دنیا جزء اولین پاسخگو بوده و از سال‌ها قبل به جای دریافت کننده کمک، به اعزام کننده نیرو در دنیا معروف بوده است.

ضیایی در پایان تصریح کرد:‌ تلاش می‌کنیم که ارتباط خود را با سایر جمعیت‌های صلیب سرخ در دنیا ارتقاء‌ دهیم چرا که این قراردادها و رفت و آمد‌ها کمک می‌کند چهره جمهوری اسلامی ایران بهتر دیده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار