ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید می‌گوید قصد دارد به تیم MLS بپیوندد.

کاسیاس علاقه مند به بازی در لیگ آمریکابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید که مدتها است آینده‌اش در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد می‌گوید دوست دارد در لیگ آمریکا بازی کند.

عملکرد کاسیاس در چند فصل اخیر مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است و در فصل گذشته دروازه‌بان دوم رئال بود و فقط در کوپادل ری و لیگ قهرمانان برای کهکشانی‌ها به میدان رفت.

کاسیاس در این فصل بار دیگر موفق شد توانایی‌های خود را اثبات کند و مرد شماره یک رئال لقب بگیرد، اما آینده‌اش در این تیم با آمدن دخیا در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

دروازه‌بان 33 ساله در این خصوص گفت: مشکلی ندارم از اینکه بگویم می‌خواهیم در لیگ آمریکا بازی کنم نمی‌توانم رئال را ترک کنم و به تیم‌های رقیب بپیوندم اما می‌توانم به لیگ متفاوتی که در اروپا هم نیست مانند لیگ آمریکا بپیوندم.

دروازه‌بان کهنه کار کهکشانی‌ها در ادامه افزود: دوست دارم سطح دیگری از فوتبال را تجربه کنم ما یک سال و نیم بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. تنها کسانی که به من نزدیک هستند می‌دانند که رنجی را پشت سر گذاشتم این تجربیات باعث می‌شود یک بازیکن به لحاظ روحی قوی‌تر شود و فقط بر روی مسائل مهم تمرکز کند. در هر فصل حدود 40 الی 50 بازی برای رئال انجام می دهم که همین باعث می‌شود در هر فصل سطح بازیم بالاتر رود.

کاسیاس در ادامه افزود: ما 12 سال بود که تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نداشتیم اما فصل گذشته پیروزی لادسیما افتخاری بزرگ برای رئال بود. این قهرمانی بار سنگینی از شانه‌هایمان برداشت و به تیم کمک کرد روند روبه رشدی داشته باشد. در حال حاضر در موقعیتی قرار داریم که می‌توانیم یک جام اروپایی دیگر را نیز به خانه ببریم اما قهرمانی در لیگ قهرمانان اصلا آسان نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار