5 اختراع جدید به فهرست عرضه بازار دارایی فکری فرابورس اضافه شد

5 اختراع جدید به فهرست عرضه بازار دارایی فکری فرابورس ایران اضافه شد و تعداد اختراعات و طرح‌های صنعتی حاضر در این فهرست به 25 عدد رسید.

5  اختراع جدید به فهرست عرضه بازار دارایی فکری فرابورس اضافه شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، با درج 5 اختراع جدید در فهرست عرضه بازار دارایی فکری، متقاضیان خرید و یا مشارکت در تجاری‌سازی این اختراعات می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فرابورس ایران و بخش فهرست عرضه بازار دارایی فکری، ضمن بررسی جزئیات و اطلاعات موجود درخواست خود را ثبت کنند.
 
«كنتورهاي آنالوگ و ديجيتالي اعتباري هوشمند، آب، برق، گاز با قابليت قرائت، باز و بست و كنترل از راه دور آن‌ها»، «میز مطالعه متحرک و قابل حمل»، «تولید لواشک رب گوجه فرنگی»، «شيربرقي ديجيتال با قابليت باز و بست ديجيتال (آنالوگ) و كنترل از راه دور» و «دستگاه سيفون اتوماتيك با حداقل دو سنسور و قابليت صرفه جويي در مصرف آب ويژه توالت‌هاي شرقي (ايراني)، عناوین اختراعات جدید درج شده در فهرست عرضه بازار دارایی فکری فرابورس ایران هستند.
 
بر این اساس، 4 اختراع اول به روش فروش قطعی و اختراع بعدی از طریق عرضه سهام شرکت سهامی خاص مبتنی بر دارایی فکری واگذار خواهد شد.
 
گفتنی است با درج این اختراعات، فهرست اختراعات و طرح‌های صنعتی عرضه شده در بازار دارایی فکری فرابورس ایران به 25 عدد رسیده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازار ، بورس ، دارایی ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار