مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت:‌60هزار زائر عمره گزار در ایام نوروز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

حسن سرخوش مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز مرحله دوم عمره اظهار کرد: ثبت نام مرحله دوم عمره از 16بهمن به مدت پنج روز آغاز می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: ثبت نام مرحله دوم بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در استان‌های کشور  تقسیم بندی شده و بدین ترتیب متقاضیان از سراسر کشور به مدت پنج روز فرصت دارند تا نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام کنند.
 
سرخوش با بیان اینکه مرحله دوم اعزام عمره از 21 اسفند سال جاری شروع می‌شود، تصریح  کرد: اعزام زائران عمره گزار به سرزمین وحی تا 27خرداد ادامه خواهد داشت.
 
مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت همچنین تاکید کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌ها روزانه 4هزار زائر با 12پرواز از شهرهای مختلف کشور به عربستان اعزام خواهند شد.

وی در پایان در خصوص اعزام‌های نوروزی گفت: زائران عمره گزار در دو گروه از تاریخ 23اسفند تا 7فروردین و 7فروردین تا 17فروردین به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که  بر اساس پیش بینی‌ها در ایام نوروز شاهد اعزام 60هزار زائر به مدینه منوره و مکه مکرمه خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شانزده بهمن ، عمره ، حج ، نوروز ، تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار