رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحوم علاقه‌مندان از جمله مدیرانی بود که اجرای ایده‌های جدید و خوب هراسی نداشت.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین محیی الدین بهرام محمدیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی سازمان ‌آموزش و پرورش که در مراسم دهمین سال درگذشت زنده یاد مرحوم علاقه‌مندان که عصر امروز (دوشنبه) در محل سازمان پژوهش و برنامه‌‌ریزی آموزشی برگزار شد طبق آیات قرآن بودن انسان یکی از وجوه حیات و ممات سطح دیگر آن است اظهار کرد: حیات به معنای تمام وجود نیست و ممات نیز به معنای تمام شدن و نابودی نیست بلکه ممات ادامه حیات انسان و دوام بودن اوست.

وی در ادامه افزود: آنچه که در نظام آفرینش مطلوب است این است که مشخص شود چه فردی به خوبی عمل کرده که مرحوم علاقه‌مندان یکی از افرادی بود که خوب کار می‌کرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد:‌ راه اندازی واحد فناوری در آموزش و پرورش از اقدامات مرحوم علاقه‌مندان بود و وی از جمله مدیرانی بود که از اجرای ایده‌های جدید و خوب هراسی نداشت.

وی اضافه کرد: ‌زمانی که مرحوم علاقه‌مندان برنامه مدرسه سبز را تهیه کرده بود یکی از موارد مورد بحث در آن زمان این بود که آیا برنامه‌های آموزش و پرورش را باید از بالا به پایین تهیه کنیم.

محمدیان در پایان گفت: با توجه به این مقوله مرحوم علاقه‌مندان معتقد بود که ابتدا باید به خروجی‌ها توجه داشته باشیم تا بتوانیم فرآیندها را طراحی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار