شاه آبادی گفت: با توجه به برگزاری دومین جشنواره آثار و تولیدات دانشجویی در زمینه فرهنگ و هنر میان لایحه‌های زیرین حوزه شغلی و لایحه‌های آموزشی ارتباط ایجاد می کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، شاه آبادی رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری دومین جشنواره آثار و تولیدات دانشجویی در زمینه فرهنگ و هنر در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، طی سخنرانی گفت: دومین جشنواره آثار و تولیدات دانشجویی در زمینه فرهنگ و هنر از دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۳ تا ۲۶ بهمن در تالار وحدت برگزار می‌شود و برگزاری این جشنواره بستری برای رقابت در زمینه فرهنگ و هنر غنی میان دانشجویان ایجاد می‌کند. 

وی افزود: این جشنواره در ۹ محور هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری و سینما، موسیقی، جنبه‌های فرهنگی، بخش علمی و پژوهشی برگزار می‌شود، البته در این جشنواره بخش‌های رقابتی و غیر رقابتی نیز وجود دارد، چنانچه پنجمین بخش آن یعنی بخش علمی و پژوهشی یکی از بخشهای رقابتی این جشنواره به شمار می‌آید. 

شاه آبادی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره این است که فرصت‌های شغلی بیشتر برای دانشجویان در حین تحصیل و فارغ‌التحصیلان ایجاد شود. 

وی در ادامه گفت: بخش‌های روابط عمومی، حوزه قرآن و عترت، زبان و ادبیات و گردشگری نیز از دیگر محورهای این جشنواره است. 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۴۷ اثر در بخش غیر رقابتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. 



انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، فرهنگ ، پژوهش ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار