فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: حمله اصلاح‌طلبان به شورای نگهبان نوعی "تکنیک روانی تکراری" است؛ جریان اصلاحات اینگونه وانمود و تلاش می‌کند که مورد استقبال عمومی جامعه است.

"مهدی فضائلی" فعال رسانه‌ای اصولگرا در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال نظام بوده است، اظهار داشت: در شعارهای انقلاب، استقلال به عنوان زمینه تحقق جمهوری اسلامی قید شده است؛ استقلال ابعاد مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین ابعاد آن، "استقلال سیاسی" است.

وی افزود: جلوگیری از مداخله کشورهای دیگر در امور داخلی ما، لازمه استمرار و حفاظت از استقلال سیاسی است، خصوصا اگر این کشورها کشورهایی باشند که در جبهه دشمن و یا همسوی با دشمن قرار بگیرند؛ این موضوع در عرف دیپلماسی دنیا پذیرفته شده است.

فضائلی تأکید کرد: توقع از گروه‌های سیاسی داخلی این است که اگر با مداخله‌گری کشورهای دیگر مواجه شدند، واکنش درست و قاطعی را داشته دهند.

وی در همین‌باره گفت: آنچه که در دیدار نایب‌رئیس مجلس آلمان با آقای "عارف" منعکس شد، جدیدترین نمونه اظهارات مداخله‌جویانه کشورهای غربی است و مـتأسفانه واکنش مناسبی هم آقای عارف نسبت به این اظهارات نداشتند.

فضائلی با ذکر این مطلب که وزارت امور خارجه باید نسبت به اظهارات نایب‌رئیس مجلس آلمان عکس‌العمل مناسبی از خود نشان دهد، اظهار کرد: اگر اظهارات نایب‌رئیس مجلس آلمان تحلیل شود، نمونه جدیدی از ارتباط ماجرای فتنه با بیگانگان را جلوه‌گر می‌کند؛ کماکان ماجرای فتنه 88 مورد توجه و حمایت چهره‌های بیرونی است.

فعال رسانه‌ای اصولگرا با اشاره به اینکه حمله اصلاح‌طلبان به شورای نگهبان نوعی "تاکتیک روانی تکراری" است، گفت: جریان اصلاحات اینگونه وانمود و تلاش می‌کند که مورد استقبال عمومی جامعه است و می‌خواهد نشان دهد، اگر انتخابات یک سازوکاری که آن‌ها تعریف می‌کنند را داشته باشد، همیشه پیروزند.
 
فضائلی خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس و شوراها بارها نشان داده شده که مردم اقبالی به جریان اصلاحات ندارند.

شایان ذکر است؛ نایب‌رئیس مجلس آلمان در دیدار با "محمدرضا عارف" و در اظهاراتی مداخله‌جویانه، گفت: من شنیده‌ام در ایران همه می‌توانند کاندید شوند ولی باید از فیلتر شورای نگهبان رد شوند و همینطور شنیده‌ام که برخی نتوانسته‌اند از این فیلتر عبور کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار