سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: در تیم ملی نوجوانان، ما در هر 10 وزن 5 نماینده داریم و این موضوع، شانس کسب مدال را برای ملی پوشان افزایش می دهد.

   به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از خراسان رضوی، علی اشکانی اظهار کرد: اعضای تیم ملی کشتی نوجوانان پیش از شرکت در مسابقات جام یادگار امام(ره)، طی اردوی 8 روزه ای که در تهران برگزار شد با آمادگی کامل در این مسابقات حضور می یابند و با توجه به شناختی که از توان بالای فرنگی کاران داریم امیدواریم سکوی قهرمانی را از آن ایران کنیم.
وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیم های مطرح دنیا و در سطح بسیار بالایی برگزار می شود. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران ادامه داد: در تیم ملی نوجوانان، ما در هر 10 وزن 5 نماینده داریم و این موضوع، شانس کسب مدال را برای ملی پوشان افزایش می دهد.
 اشکانی اضافه کرد: فاروجی، کلاوی و دادخواه فرنگی کاران خراسانی هستند که در تیم ملی حضور دارند و به ترتیب در اوزان 46، 50 و 85 کیلوگرم مقابل رقبا به روی تشک می روند.
وی آذربایجان، قزاقستان و روسیه را از حریفان اصلی فرنگی کاران ایران برشمرد.
 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران گفت: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در سال 2014 میلادی، مقام قهرمانی مسابقات آسیایی تایلند و سومی مسابقات جهانی اسلواکی را به دست آورده است.
گفتنی است، مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام(ره) روزهای 9 و 10 بهمن ماه با حضور 13 تیم خارجی و 2 تیم داخلی در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /
برچسب ها: اشکانی ، کشتی ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار