جام ملت‌های آسیا؛

یونس محمود: بازی با کره جنوبی هم تراز با ایران است

یونس محمود ملی‌پوش عراقی که یک ضربه پنالتی در دیدار مقابل ایران را از دست داده بود گفت: بازی با کره جنوبی در مرحله نیمه ‌نهایی هم تراز با دیدار مقابل ایران است.

یونس محمود: بازی با کره جنوبی هم تراز با ایران است به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا: یونس محمود ملی‌پوش کهنه‌کار تیم فوتبال عراق در سال 2007 همراه با این تیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شد، او در آن سال زننده گل پیروزی بخش عراق در دیدار فینال مقابل عربستان بود حالا هشت سال از آن زمان می‌گذرد و یونس محمود علاوه بر کسب تجربه بیشتر پا به سن گذاشته و بدون شک آخرین حضور خود در بازی‌های جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند.
 
یونس محمود در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایران یک ضربه پنالتی را از دست داد و از سوی مطبوعات کشورش مورد انتقاد گسترده قرار گرفت بسیاری معتقد دوران بازی وی به اتمام رسیده و باید از رقابت‌های ملی خداحافظی کند اما یونس محمود تمام توان خود را بر روی بازی کره جنوبی متمرکز کرده تا علاوه بر جبران عملکرد ضعیف خود در دیدار مقابل ایران،‌توانایی‌هایش را به اثبات رسانده و کمک کند تیم فوتبال عراق بار دیگر به بازی فینال جام ملت‌های آسیا برسد.
 
یونس محمود در این باره گفت: بازی مقابل کره جنوبی از لحاظ حساسیت و دشواری هم تراز با دیدار مقابل ایران است مردم عراق از پیروزی دیدار گذشته بسیار خوشحال هستند و باید با حفظ روحیه کاری کنیم تا خوشحالی آن‌ها ادامه یابد تا قبل از قهرمانی سال 2007 تیم فوتبال عراق به بازی‌های جام ملت‌های آسیا می‌آمد و نگران بازی‌ها و یا حریفان پیش رو نبود چرا همین که توانسته بودیم خود را به این رقابت‌ها برسانیم برایمان کافی بود اما حالا اوضاع فرق کرده است تیم فوتبال عراق به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل شده و برای پیروزی در هر بازی برنامه‌ریزی می‌کند ما تمرینات فشرده همراه با دیدار‌های تدارکاتی بسیاری قبل از آغاز بازی‌های جام ملت‌های 2015 داشتیم بازیکنان عراق بدون استراحت، کار خود را در استرالیا آغاز کردند و حالا فقط یک بازی تا دیدار فینال فاصله داریم.
 
یونس محمود در ادامه افزود: دیدار تدارکاتی مقابل تایلند‌ را با پیروزی به اتمام رساندیم، پس از آن در یک بازی دوستانه موفق به شکست استرالیا شدیم در همان دوران بود که بازیکنان از خود پرسیدند، چرا به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فکر نکنیم؟ دلیلی برای ترس ما وجود ندارد فقط 15 روز نهایت تلاش خود را بکار می‌بندیم و سپس به خانه برمی‌‌گردیم دوست داریم خاطره قهرمانی سال 2007 را تکرار کرده و بار دیگر جام را به عراق ببریم.
 
 لازم به ذکر است: دیدار مرحله نیمه نهایی میان تیم‌های عراق و کره جنوبی ساعت 12:30 امروز ( به وقت تهران) در ورزشگاه استرالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، نهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۰:۳۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
انشاء اله داغی به دلتون بنشینه تو بازی با کره که ببینید حق خوری چقدر بد است
آخرین اخبار