حسنی: بی برنامگی‌های لیگ فقط به تیم ما ضربه زد

مربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام ماهشهر گفت: بی‌برنامگی‌های لیگ امسال، اولین ضربه را به تیم ما زد و بعد به شخیص نوشاد عالمیان زد.

پیمان حسنی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز در فاصله  چند روز بعد از جام بین المللی فجر با انجام تنها یک دیدار پیگیری شد و برنامه را طوری چیدند که پتروشیمی بندر امام ماهشهر با وجود خستگی بازیکنانش مسابقه دهد.

وی تصریح کرد: در مسابقه هفته سوم، تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در حالی مقابل تیم خلیج پژم قرار گرفت که از 5 بازیکن چهارتای آن در دسته برتر مسابقه داشتند و خسته بودند و ما باختیم، بازی این هفته هم بعد از جام فجر برگزار شد در صورتی که تیم دانشگاه آزاد اعلام کرد که ما خسته ایم و برایشان مسابقه نگذاشتند، گویا بی‌برنامگی‌های لیگ بیشترین ضربه و فشار را روی تیم ما وارد می‌کند حتی به تیم تبریز در حالی که دانشگاه آزاد هر وقت دلش بخواهد مسابقه می‌دهد و کسی هم مشکلی با این موضوع ندارد.

حسنی خاطر نشان کرد: تبعیض بین تیم دانشگاه آزاد  با تیمهای دیگر از همان آغاز لیگ بیست و سوم آغاز شد از طرفی نوشاد و نیما عالمیان را در اختیار این تیم قرار داده‌اند، 3 بازیکن تیم آنها بدون هیچ مسابقه انتخابی به رقابتهای بین المللی اعزام می‌شود، از سوی دیگر هم مطابق میل خود مسابقه می‌دهند و قانونی برای بازیهای آنها نیست.

وی ادامه داد: استنباط من این است که حمایت‌ها از تیم دانشگاه آزاد رنگ و بوی انتخاباتی دارد، زیرا در مجمع فدراسیون باید دو نماینده هم از باشگاهها حضور داشته باشند که به طور معمول تیم‌های اول لیگ بانوان و لیگ آقایان هستند فدراسیون هم با این اقدامات یک طرفه تمام تلاشش را انجام داد تا تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر قهرمان نشود.

فدراسیون، ضربه اصلی را به نوشاد  زد

پیمان حسنی اعلام کرد: نوشاد عالمیان وقتی می‌بیند فدراسیون به وی آشکارا ضربه می‌زند، نمی‌تواند خوب بازی کند در مسابقات اپن فنلاند با وجود اینکه سید یک مسابقات بود از بازیکن ضعیف‌تر از خود باخت، در جام فجر هم به یک بازیکن کره‌ای نتیجه را واگذار کرد و نشان می‌دهد که تحت فشار است.
 
مربی تیم پتروشیمی بندر ماهشهر بیان کرد: باشگاه ما با حمایت از مرد شماره یک تنیس روی میز ایران تمام سعی‌اش را کرد تا در درجه اول به وی آسیبی نرسد اما متاسفانه فدراسیون با اقدام‌های خود به نوشاد عالمیان لطمه زد.

 وی اضافه کرد: تیم پتروشیمی بندر ماهشهر قرار است یک بازیکن خارجی را به خدمت بگیرد که از نظر فنی با نوشاد عالمیان برابر حتی بهتر است ما در هر صورت نایب قهرمان خواهیم شد اما تمام تبعیض‌ها بیشترین فشار را به شخص نوشاد عالمیان وارد کرد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: حسنی ، لیگ ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار