کاپیتان تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان از دوران بازیگری خداحافظی کرد.

فرخی: به خاطر تیم ملی خداحافظی کردم به کلاس زبان می‌رومپرویز فرخی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر تیم ملی و رشد والیبال ساحلی خداحافظی کردم. علاوه بر آن من 47 سال دارم با این سن نمی‌توانستم همانند گذشته در عرصه ملی و مسابقات بین المللی برای والیبال ساحلی کشومان موفق عمل کنم به همین خاطر از تیم ملی کناره گیری کردم.

وی تصریح کرد: آق محمد سلاق دیگر یار ساحلی باز من در تیم تملی با توجه به اینکه از نظر سنی 11 سال از من کوچکتر است و همچنان می تواند در عرصه ملی برای والیبال ساحلی ایران افتخار آفرینی کند به همین خاطر صابر هوشمند به جای من یار ساحلی وی شد و از این پس این 2 ساحلی باز با یکدیگر در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خود را برالی حضور ر دوره‌ةای مربیگری ساحلی بین‌الملل آماده می‌کنم، برای کسب کارت مربیگری با درجه بین‌المللی نیاز به تسلط کامل به زبان انگلیسی دارم به همین خاطر زبان می‌روم و قرار است در مسابقات لیگ ساحلی که در قشم برگزار می‌شود به عنوان کربی تیم داشنگاه آزاد اسلامی شرکت می‌کنم.

فرخی تصریح کرد: آق محمد سلاق و صابر هوشمند در کنار یکدیگر می‌توانند ساحلی بازان قدرتمندی باشند و در صورت دعوت شدن به تیم ملی برای والیبال ساحلی کشور افتخارآفرینی کنند. ولی به طور کامل ساحلی‌بازان ایران برای رشد نیاز به تمرین بیشتر و حضور در مسابقات مختلف دارند تا سطح تجربه‌شان هم افزایش پیدا کند. در ایران در این رشته هم مانند والیبال سالنی استعدادهای بسیار زیادی وجود دارد که در صورت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مدعی کسب مدال‌های رنگین در عرصه‌های مختلف خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.