سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از راه اندازی صندوق الکترونیکی ارتباطات مستقیم مردمی با مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد.

 مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،   با اشاره به راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: همواره مواردی بوده که مردم قصد اطلاع رسانی آن را به آموزش و پرورش داشتند اما به دلایلی از جمله نداشتن فرصت کافی برای پیگیری کانونی مورد مربوطه از آن صرف نظر می‌کردند.

وی از راه اندازی دو صندوق الکترونیکی برای دریافت شکایات شهروندان خبر داد و افزود: صندوق الکترونیکی ارتباط مستقیم مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران به شماره09121540640 و صندوق الکترونیکی دریافت پیام‌های مردمی اداره اطلاع رسا نی و روابط عمومی به شماره 09123804414 دو صندوقی هستند که فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان می‌توانند پیام‌های خود را اعم از پیام‌های صوتی و تصویری از طریق آن ارسال کنند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان گفت: آموزش و پرورش شهر تهران نیز موارد ارسالی قابل رسیدگی را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/  
برچسب ها: صندوق ، ارتباط ، الکترونیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام مدرسه بنت الهدا صدر واقع مسعودیه از شاگردان نفر مبلغ صدپنجاه هزار تومان به اسم مشارکت گرفته است درصورت که پرداخت نکنیم اسم نوسی نمیکند
آخرین اخبار