سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران علاقمند است که فعالیت‌های بزرگ‌تر و معتبر‌تر را که نتیجه آن تولید محصول و ثروت را به دنبال داشته باشد با برنامه‌ریزی‌های جامع و دقیق در اولویت‌ کاری خود قرار دهد.

اکبری رئیس سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران علاقمند است که فعالیت‌های بزرگ‌تر و معتبر‌تر را که نتیجه آن تولید محصول و ثروت را به دنبال داشته باشد با برنامه‌ریزی‌های جامع و دقیق در اولویت‌ کاری خود قرار دهد. 
 
وی افزود: در بخش تجاری‌سازی همانند بسیاری از واحدهای دیگر کشور قدم‌های خوبی برداشته شده‌ است بسیاری از زیرساخت‌ها در این زمینه صورت گرفته و در قسمت تهیه آمار به زبان سرمایه‌گذاری و تدوین فرآیند غربال‌گری طرح‌های سازمان برای ورود به بازار هدف، اقدامات موثری انجام شده‌ است. 
 
اکبری از تدوین برنامه ۵ ساله این سازمان برای آینده خبر داد و اظهار داشت: در این برنامه متعهد شده‌ایم که ده محور از مشکلات مربوط به حال کشور را مد نظر قرار داده و پس از تصویب برنامه آن‌ها را اجرا کنیم. 
 
وی خاطرنشان کرد: سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران این توان را دارد که با توجه به برنامه در نظر گرفته شده در مقام الگو و با اجرای برنامه‌های ۳ یا ۴ ساله این ده محور را در تمام مراکز پژوهشی و دانشگاهی کشور پیاده‌سازی کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار