معاون سیاسی، اجتماعی، انتظامی و امنیتی فرمانداری ملارد گفت: با ورود و همیاری مجمع خیرین سلامت می‌توان به توفیقات حائز اهمیتی در عرصه احداث یمارستان ملارد دست یافت.

 مجتبی شاه‌قلیان، معاون سیاسی، اجتماعی،‌امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد درگفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت تاسیس و بهره برداری پروژه مرکز درمانی و بیمارستانی شهرستان ملارد به عنوان یکی از الزامات برجسته این شهرستان اظهار کرد: بهره برداری از پروژه درمانی شهرستان ملارد با توجه به شرایط حاکم و جاری و ساری در شهرستان ملارد و محرومیت‌های این منطقه، با تکیه صرف به مشارکت بخش خصوصی چندان سودمند نخواهد بود.   
 
وی در ادامه افزود: شهرداری و شورای شهر ملارد از ابتدای سال 93 به منظور به سرانجام رساندن بیمارستان ملارد وارد عمل شده‌اند و با توجه به محدودیت‌های قانونی که مجموعه مدیریتی شهری در جهت ورود به ساخت و احداث پروژه درمانی با آن مواجه هستند بنا را بر این گذاشتیم تا با ورود تشکل مردمی خیرین سلامت به عنوان یک محلل از ظرفیت های موجود جهت پیگیری پروژه درمانی بهره گیری کنیم.
 
شاه قلیان در ادامه عنوان کرد: امید آن داریم با زمینی که شورای اسلامی شهر ملارد به منظور احداث بیمارستان اختصاص داده در چارچوب‌های قانونی و با تبدیل به احسن کردن آن، می‌توان کار را به نحو نوید بخش‌ و سازنده‌ای پیش برد.

وی در پایان گفت: از سوی وزارت بهداشت نیز قول مساعدت در جهت پیگیری پروژه درمانی شهرستان ملارد داده شده و در صدد هستیم با رفع موانع موجود و در فضایی آرام به مرور این طرح را به سرانجام برسانیم تا حداقل ظرف 2 سال آینده، پیشرفت 50 درصدی مرکز درمانی محقق شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.