هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته کیش 5 تا 8 اسفند 93 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از ستادخبری نمایشگاه؛هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری،هتل داری وصنایع وابسته کیش تنهابه منظورارتقاءسطح خدمات وتولیدات بخش گردشگری طراحی واجرا نمیشوندبلکه اساسابه منزل رویکردی نوین درتوسعه بخش گردشگری تعریف شده اند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته کیش ابزاری برای سیاست گذاران و برنامه ریزان بخش گردشگری است تا تمامی ارائه کنندگان محصولات و خدمات گردشگری را به سمت و سوی اهداف برنامه های توسعه گردشگری هدایت کنند حتی می توانند بازارهای هدف خود را به فعالان این بخش معرفی کرده و ارزش و آرمان های خود را که تکلیف سرمایه گذاری بخش گردشگری را معلوم می سازد شفاف و تبیین کنند .

 این نمایشگاه در عین حال فرصتی را فراهم می کند که تمامی بخش های موثر جامعه از نهادهای اجرایی تا اقشار مختلف مردم و سازمان های غیر دولتی در توسعه گردشگری مشارکت فعالانه داشته و توانمندیهای خود را به نمایش بگذارند.

جشنواره ها و برنامه ریزی راهبردی گردشگری

بدون تردید در جهان امروز نگرش راهبردی قابلیت ها و توانمندیهای خود ر ا در فرآیند توسعه سازمان ها از سطح یک بنگاه اقتصادی تا یک کشور نشان داده است تجربه موفق کشورهایی که از مدار توسعه نیافتگی به مدار توسعه جهش کرده اند نشان می دهد که راز موفقیت آنها انتخاب هوشمندانه راهبردهای توسعه بوده است راهبردهایی مانند توسعه فناوری اطلاعات، توسعه صنعتی و توسعه گردشگری.

نکته مشترک در همه این برنامه های راهبردی اتخاذ سیاست های تشویقی و عرضه مناسب به منظور گسترش ارتقاء و دستیابی به بالاترین سطح استانداردهای بین المللی بوده است.

سیاست های که مشتری مداری ، خلاقیت و نوآوری و فتح بازارهای بین المللی را ارج می نماده و آن ها را تشویق می کرده است.

 یکی از مهم ترین راهکارهای اجرایی سیاستهای تشویقی برگزاری انواع نمایشگاه جشنواره و معرفی ساز و کارهایی با پیش واژه برترین (BEST) است این جشنواره ها با هدف ارتقاء مهارت های کسب و کار الگوسازی و مشارکت گروه هایی که سطح بالایی از کیفیت در کسب و کار را در این عرصه به نمایش گذاشته اند برگزار شده و امروزه ابزار مهمی برای توسعه بخش های مختلف اقتصادی محسوب می شود.

 گردشگری بعنوان یکی از بالنده ترین بخش های اقتصادی و در عین حال بسیار رقابتی نیازمند بهره مندی مناسب از این ابزارها است. از این رو یکی از سیاستهای راهبردی سازمان جهانی جهانگردی توسعه این ساز و کارها در کشورهای مختلف است. ازجمله این برنامه ها ی مشترک سازمان جهانی گردشگری و کشور های گردشگر پذیر در زمینه برگزاری نمایشگاه های گردشگری است .

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته کیش 5 تا 8 اسفند 93 با حضور مشارکت کنندگانی خارجی از کشورهای آلمان ، مصر ، مراکش ، ژاپن ، قزاقستان ، کرواسی و ترکیه و صنعت گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته داخلی در مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع درجزیره کیش برگزار می شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار